Klokkespotting

Spottet @The Player og den ubehagelig fete gull pateken på skøyen for en liten time siden;)

Men, da må du jo hilse!
Var på shopping med jentene mine:)

EDIT :
I tillegg så betyr jo det at hele signaturen min er feil!
Det burde stått : @Kawatching finner The Player som ikke merker noe fordi han er for opptatt med shopping.

...det blir jo en patetisk signatur....

Redigert av en moderator:
Men, da må du jo hilse!
Var på shopping med jentene mine:)

EDIT :
I tillegg så betyr jo det at hele signaturen min er feil!
Det burde stått : @Kawatching finner The Player som ikke merker noe fordi han er for opptatt med shopping.

...det blir jo en patetisk signatur....

Haha, tenkte kommentere det:)

Redigert av en moderator:
SS Datejust med hvit skive på ung mann på ulrikken rundt klokken 14.00 idag. På samme sted var det også en annen ung mann med en Pam 111/112/005 eller lignende.

Spottet det jeg tror er en Rolex Submariner 14060 eller 16610 på håndleddet til en mann i midten av 30-årene i Smestadkrysset i ettermiddag. Litt vanskelig å si, var en oysterlenke og ble sett gjennom bakspeilet;)

Walter White i episode 50(?) av Breaking bad sporter en Tag Heur Monaco
926555-2960.jpg

Tilbake etter en uke på santorini, og guuuud for et spottorama! Massevis av Rolex, skal liste opp noe av det jeg husker:
sub 116610, 16610, 16613, seadweller, helgull daytona, pepsi gmt, sort gmt, datejust, daydate, AP ROC, PP Aquanaut. En panerai på gummi, pluss masse annet som jeg ikke husker.

Jeg har aldri opplevd å spotte så mye noen gang.

I tillegg var jeg innom rolex ad, hvor de hadde det meste av SS modeller inne, og hvor eieren hadde en Prohunter Daytona(spottet av annet medlem her tidligere)

PP hadde egen AD også, hvor de hadde flere nautiluser inne, både i SS og i helgull. En drøss av andre AD der også.

Foreldremøte og Submariner 16610 på andre siden av bordet. Eier dro før jeg fikk tak i han. Kommer en mulighet senere...

:cool: