Klokkespotting

Spottet en pen Breguet Marine på en velkledd herremann på t-banen mellom Majorstuen og Nationalteateret idag tidlig. Ikke så ofte man ser slike ur. :D

WBr8_5817ST925V8.jpg

Spottet en liten artighet i dag, en 16713 med en litt annerledes skive jeg ikke har sett maken til før. (Jeg er jo rookie)
Jeg komlimenterte klokka hans og fikk hele historien bak på kjøpet:)
Hans far var urmaker, og at han var nærmest var oppvokst på urmakerverksted. Han kunne også skru selv sa han, etter opplæring fra sin far. Jeg fikk klokken i hånden for en bedre titt, men glemte dessverre å ta bilde.
Fant derimot en på nettet av en tilsvarende klokke;

82F72419-E819-4D27-8AEB-F1C36767A5BF-651-0000015FA5E913FF_zpsfd61e3ae.jpg

Søt brown-eyed girl med en flunkende ny Aqua Terra damemodell, automatisk og med diamanter på skiva, bak meg i køen på Kaffebrenneriet på Sagene.

• – Den var fin, den lyser virkelig opp, sier jeg.
    – Åh, synes du det? Takk, det synes jeg også! Fikk den i morgengave.
    – Mannen din elsker deg svært høyt. Han føler seg nok heldig.

Det ble plutselig min tur, jeg ønsket den vakre brunetten en fin dag, bestilte og gikk for å hente kaffen min. Så fikk hun sin takeaway-kaffe.

Hun smilte til meg og sa hadet, da hun gikk.

Panerai på lenke i NAV-kantina i Waldemar Thranes gate, sannsynligvis en annen konsulent? :) Noen her inne?

Vedkommende sto et øyeblikk foran meg i salatkøen, men ombestemte seg og gikk for varmretten før jeg fikk sjanse til å kommentere på den.

Redigert:
Panerai på lenke i NAV-kantina i Waldemar Thranes gate, sannsynligvis en annen konsulent? :) Noen her inne?

Vedkommende sto et øyeblikk foran meg i salatkøen, men ombestemte seg og gikk for varmretten før jeg fikk sjanse til å kommentere på den.

He-he... Jeg tror jeg vet hvem det er. Var det en med dato-visning og på stållenke? Hvis det er den jeg tror det er, så er det en fake. Jeg har kommentert den tidligere...

PS: Neida, jeg vanker ikke på de plassene lenger... :)

Spotta en AP ROO i rosegull på ved Lillethai i Lillestrøm for en time siden, det må vel være noen her inne?

Spottet denne på en kunde på Vikapolet klokken 1745. Eieren hadde t-skjorte og trailerkæps. Kjøpte en dyrere champagne.

Patek+Philippe+Nautilus+chronograph+5980+%25288%2529.jpg

He-he... Jeg tror jeg vet hvem det er. Var det en med dato-visning og på stållenke? Hvis det er den jeg tror det er, så er det en fake. Jeg har kommentert den tidligere...

PS: Neida, jeg vanker ikke på de plassene lenger... :)

Ja, det kan det fint ha vært. Kjipern med fake, i så fall :)

PAM 111 på Trattoria Popolare i går ettermiddag, satt ved samme bord, så jeg fikk endelig tatt en nærmere titt på Panerai. Helt klart et ur jeg kunne tenke meg, selv om modeller med automatisk urverk er mer i min bane. :)

Var med på generalforsamling i et av selskapene her på jobb i går ettermiddag, og der havnet jeg mellom to "godt voksne menn". Han ene hadde TT Datejust med hvit skive og han andre hadde TT Datejust med gullskive. Jeg? TT Datejust med blå skive :cool:

National Treasure

Nå så vi National Treasure med. Nicholas Cage. Han hadde et dykker ur. Det så ut som en SMP, men lenken var ikke riktig for en slik. Han kalte den for "Submariner", men Rolex kan det ikke ha vært!

Noen som vet?

:cool: