Klokkespotting

Min mest vågale spotting til nå.
A8569E57-FBAD-4E1C-9742-3CDF702D9801-904-000000CF03347A15_zps161af93e.jpg

Panerai med sort gummi på mann i dress , coop bislett 16.30 og rolex sub på kveldens båtkurs - noen som føler seg spottet?:)

Nå er jeg ekstremt dårlig på Hublot, men det var en hvit chrono med hvit gummi på dagligleder i dag:) Til vanlig er det en Cartier Tank. Dette må undersøkes...
Fy faen så lekker, har faktisk begynte å like Hublot. Ikke at jeg hadde kjøpt en selv, men synes de er kule;) Vet ikke om det er jeg selv som mener det eller hvitvinen:p

Nok en god klokkedag på tennisbanen. Rolex GMT Pepsi på en eldre herre som satt å pratet skjit på tribunen, en PAM 312/320 på en far og en kjempestor Breitling på en annen.

Svær gullklump stakk ut under jakkermet på Panamera-kjørende pappa på Røabanen i dag. Synes det så mistenkelig ut ut en Linde Werdelin, men jeg kan ha blitt lurt... Ingen som føler seg spottet?

Spottet en sjeldenhet idag, en ploprof 600M på gummi, på en pensjonist, som forøvrig manglet en finger, vurderte å spørre om han var tidligere arbdykker men sjansen bydde seg ikke.

Ellers en tt datejust på tysk fisketurist å en iwc portugise med subdial som hadde quarts bevegelse? cronografene gikk ikke så vanskelig å se, kanskje fake? :eek: