Klokkespotting

En fyr forsøkte å selge Bernard Madoffs Rolex på Pantelånerne i Las Vegas på Max. Han hadde kjøpt den for $32.000,og ville ha $75.000 for den, men ble tilbudt $10.000. Ny skive og visere på en kronograf i gull fra 30-tallet, om jeg ikke husker feil.

Rolex Sea Dweller på plattformsjef.
Omega Ploprof på trikkeren ombord.
Rolex 116613LN på Schlumberger ansatt - man får vist Rolex etter 20 år i schlumberger....:rolleyes:

Spottet bare lenkelåsen, men en Bvlgari-klokke på herre foran meg på toget. Sprekt.

@Hermod - ser ut til at du er i et godt miljø :)

Redigert av en moderator:
Rolex Sea Dweller på plattformsjef.
Omega Ploprof på trikkeren ombord.
Rolex 116613LN på Schlumberger ansatt - man får vist Rolex etter 20 år i schlumberger....:rolleyes:

Det er visstnok slutt på at Schlumberger ansatte får en Rolex etter 20 års tjeneste, nå får de ca.25 000 og plukker ut en klokke selv. Så hvis de vil ha en Rolex må de legge ut mellomlegget selv....alt var bedre før :D

En kuriositet: en av tre Submariners donert av Rolex til et forskningsprogram innenfor baromedisin i 2010. En sjelden fugl med andre ord. Det som er ekstra stilig er at hun som eier klokken fikk den ene plassen blant et hopetall av søkere i Europa. I tillegg bruker hun den som hennes daglige beater og at den blir med de fleste gangene hun er ute å dykker. Det var forøvrig en Submariner med cyclops, i grunn den eneste nedturen under dagens lunsj :).

3C191CAE-BA98-4B99-8A35-B4C1E48F0D47-3569-000001ED9D438246_zps2bd0b450.jpg

Redigert:
Var innom Tidemann i flere timer i dag og tafset på deilige klokker:eek:
Her er et knippe av de jeg har oppe til vurdering:)

nwkQlLr.jpg

2uirbuM.jpg

HRaohQR.jpg

Dette er favoritten:)

qIyLtXX.jpg

Er så fantastisk mye annet snacks her.
Tre timer well spent:eek:

Var innom Tidemann i flere timer i dag og tafset på deilige klokker:eek:
Her er et knippe av de jeg har oppe til vurdering:)

qIyLtXX.jpg

Er så fantastisk mye annet snacks her.
Tre timer well spent:eek:

Hehe, ganske sikker på at du tafset på mer enn bare klokker, @Wangensten ;)

Den GOen er bare sykt rå!

Redigert av en moderator: