Klokkespotting

Lurer på om jeg ikke spottet en liten mini GTG i Nydalen akkurat, var i hvertfall to karer med en Nomos boks i mellom seg;)

Sjansen for at det var noen andre enn meg og maghas9 er vell liten ;) Skulle kommet bort å hilst på :)

Sjansen for at det var noen andre enn meg og maghas9 er vell liten ;) Skulle kommet bort å hilst på :)

Hadde litt dårlig tid inn i en forelesning, men neste gang kommer jeg bort..

Har vel skjønt at muligheten for å treffe på folk som frekventerer her inne er tilstede:)

Skx009 på en kar på forbrukerinspektørene på NRK. Syns faktisk det er morsomt å spotte disse seikoene.

Som vanlig er Pantelånerene i Las Vegas en triumfferd hva spotting angår. Foruten de sedvanlige Rolexene dukket det også opp en Tag Heuer Sel idag. Og en fyr med en gull Rolex chrono fra 1936. Han hadde kjøpt den for 32.000 dollar. Og kjente tydeligvis ikke til begrepet Franken på kjøpstidspunktet....

Spottet en eller annen Tag Heuer på flyet mellom Værnes og Sandefjord

EBCD166E-F337-4577-8D4F-472CD8463F8A-7166-000006BA42297189_zpsb4193f3b.jpg

Hadde besøk av Harald Huysman på kontoret idag. Er vel ingen tvil hva han hadde på armen..

Daytona?
Hvis du kjenner han godt nok... Hva med et GO-cart gtg?edit; har han morsomme på senkveld Nato? Jøss. Noen som ser hvilken klokke som er på?

Redigert: