Klokkespotting

Jo, boksen er alt for stor, MEN det kan godt ligge en GMT II-C der fordet. Om du ser i innsiden på lokket står det ROLEX med store bokstaver. Dette har jeg aldri sett før så regner med at dette er en spesiell "sponsor-boks".

Veldig godt poeng!

Er polert midtledd og mørk bezel. Alt fra smurf til gmt2-c er da mulig om vi regner med at du er spot on ang boksen (som jeg tror du er).

Smurf hadde jo vært en bra gevinst ;)
 
Spottet en U-Boat på klassekamerat idag.

efLjA.jpg
 
Som du kanskje vet er jo Casio sponsor for Red Bull teamet. Derav bærer han vel sikkert en Casio for anledningen:(

Ingen god AP ambassadør IMO.

Audemars-Piguet-Royal-Oak-Offshore-Sébastien-Buemi-8.jpg



Veldig godt poeng!

Er polert midtledd og mørk bezel. Alt fra smurf til gmt2-c er da mulig om vi regner med at du er spot on ang boksen (som jeg tror du er).

Smurf hadde jo vært en bra gevinst ;)

Klokka er en Explorer II, boksen er definitivt fake......;)
 
Tviler på at et arrangement sponset av Rolex med en Rolex gave deles ut i en fake boks..

Klokka er en Explorer II, boksen er definitivt fake......;)[/QUOTE]
 
Tviler på at et arrangement sponset av Rolex med en Rolex gave deles ut i en fake boks..

Klokka er en Explorer II, boksen er definitivt fake......;)

Jo, boksen er alt for stor, MEN det kan godt ligge en GMT II-C der fordet. Om du ser i innsiden på lokket står det ROLEX med store bokstaver. Dette har jeg aldri sett før så regner med at dette er en spesiell "sponsor-boks".

Dette er en boks fra Rolex (eller i det minste produsert med tillatelse fra Rolex) som har blitt benyttet ved flere anledninger i tilknytning til arrangementer sponset av Rolex. Trolig ene og alene i det formål å være mer synlig for publikum og på bilder. ;)

Eks. Rolex Swan Cup

Prizegiving-ceremony-DSK-Pioneer-Investment-Danilo-Salsi-winner-of-the-Maxi-division-receives-a-Rolex-timepiece-Photo-credit-Rolex-Carlo-Borlenghi-665x443.jpg
 
Spottet på forelesningen i dag en rolex perpetual date, en rolex sub c, og en rolex explorer ii.

Føler jeg har valgt riktig linje :)
 
En slik på elev i dag. Uvanlig syn. De har enten noe stort ræl eller en blingebreitling om de er rich kids. Fra farfar, spurte ikke om det var arv eller gave.
omega-square-gold-automatic-date-01.jpg


Var hos en lege etterpå som hadde en Rado som lignet på den under. Hadde aldri trodd den skulle være kul, men den var det på han i alle fall. En merkelig tiltrekkende blanding av stort blankt smykke og stram enkelhet. Greg, er det du som har gjort meg slik?
rado_152_0347_3_022_lores.jpg
 
Har den omegaen Tore, tror faktisk første posten min på forumet handlet om å få den identifisert :)
 
Putin's luksusliv detaljert ut i Aftenposten med hans "elve klokker til en samlet verdi av fire miljoner", representert ved en ALS på bilde i artikelen, semi-skeleton/open heart/tourbillion? (kjært barn har mange navn :) )
 
Putin's luksusliv detaljert ut i Aftenposten med hans "elve klokker til en samlet verdi av fire miljoner", representert ved en ALS på bilde i artikelen, semi-skeleton/open heart/tourbillion? (kjært barn har mange navn :) )

En mann med prioriteringene sine på plass:

According to his official income declaration, Mr Putin earned $107,000 last year, a sixth of the worth of his watch collection.
Highfalutin Putin a bit on the Volga side, rival insists
 
Spottet en omega seamaster professional i blått i kantinen i dag. Kjenner jeg får lyst på ny klokke allerede..