Klokkespotting

Daytona er alltid riktig :)

January-Jones-Rolex-Daytona.jpg

Tara_Reid_Rolex_Daytona.jpg

• Liker
Reaksjoner: tidsmarskin
Anders skrev:
Frodo skrev:
Den ligger i en meget bred aveny som starter øverst i Ramblaen og Placa de Catalunya og ligger vis a vis Gaudi fasaden som skal ligne en drage.
Lurer på om det er Rambla de Catalunya!? 8)

Passeig de Gràcia, kanskje? :) Jeg har sett at det er flere klokkesjapper der, men gar ikke lagt merke til noen med brukte ur. Skal ta en kikk til neste år! (Fast "julebord" i okt/nov med gamle studiekamerater :D )
Det er riktig! Vis a vis Gaudi fasden, som sagt! Jævlig bra jobbet! Synd bussen skygger for fasaden. Ellers ville man sett forretningen. :D

Noen som følger med på Entourage?
Kjøpte sesong 5 på DVD her om dagen, benka meg ned med brus, chips og snus :p
Der er det forøvrig mange bra klokker å spotte, men i denne episoden så var det ekstra mye fokus på nettopp klokker.
Jeremy Piven fikk en Audemars Piguet Royal Oak i helgull i forbindelse med en ny jobb :eek:
Senere samme dag skulle han ha møte med en klient/partner, og sendte assistenten ut for å kjøpe en ny Rolex.
Quote: "Here, take my card and go and buy me a stainless Rolex"

Jeg digger den serien, og Jeremy´s karakter er helt RÅ :mrgreen: :mrgreen:

ari8800psd.jpg

audemars-piguet-royal-oak-25960OR.OO.1185OR.01_LRG.jpg

Knallbra serie! :D
Har akkurat sett ferdig sesong 6, serien holder absolutt koken. Finnes på ... kremt ... nettet 8)

Yes, husker den episoden Sponon! Han kjøpte en stainless Rolex så hans litt mindre vellykkede bekjent ikke skulle føle seg underlegen når de møttes :mrgreen: Ari Gold FTW!

entourage-tv-22.jpg

OB-CQ156_fantas_DV_20081106130408.jpg

Stemmer det, Anders :)

Må nok få tak i sesong 6 ASAP ja!
Er jo Jeremy som bærer hele serien spør du meg, uten han ville det vært noe helt annet. Raske, frekke og morsomme kommentarer fra den karen altså :mrgreen:

161759780_9b8dd26f37.jpg

Lloyd! Go buy me a stainless rolex!

Ari Gold = God!

Satt ved siden av en engelskmann på toget i dag med en gull og keramisk Hublot Big Bang. Morsomt at han spottet Monsteren min på nato før jeg spottet Big Bangen hans

I dagens DN, Tor Olav Trøim med Hublot Big Bang.

På CNN i dag, fra en av ukens Jon Stewart-program, intervju med Lance Armstrong iført en automatisk Panerai på rem. Armstrong har vist seg med forskjellige Paneraier tidligere.

Har noen andre lagt merke til klokkene den dynamiske duoen French og Moland har på seg under "rettssakene" i Afrika? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=590607

Det ser ut som om de har handlet på det lokale markedet 8)

Sponon skrev:
Noen som følger med på Entourage?
Kjøpte sesong 5 på DVD her om dagen, benka meg ned med brus, chips og snus :p
Der er det forøvrig mange bra klokker å spotte, men i denne episoden så var det ekstra mye fokus på nettopp klokker.
Jeremy Piven fikk en Audemars Piguet Royal Oak i helgull i forbindelse med en ny jobb :eek:
Senere samme dag skulle han ha møte med en klient/partner, og sendte assistenten ut for å kjøpe en ny Rolex.
Quote: "Here, take my card and go and buy me a stainless Rolex"

Jeg digger den serien, og Jeremy´s karakter er helt RÅ :mrgreen: :mrgreen:

ari8800psd.jpg

audemars-piguet-royal-oak-25960OR.OO.1185OR.01_LRG.jpg

Hvilken episode var det dette var i sa du?

De to hendelsene var ikke i samme episode. Han fikk AP'en i S05E07, og ba om Rolex'en i S05E09...
Er enig i at det er en fet serie, og Ari er konge! 8)

Kan stemme det som Hillmar sier.
Det var ikke tidlig i sesongen, det er jeg sikker på.