Klokkespotting

Dette må da være den mest verdiløse tråden på TS. Har ikke folk bedre ting å gjøre enn å taste inn udokumenterte "spottinger" av random folk på gata med random klokker på armen? Skjønner ikke at noen kan ha noe utbytte av å følge denne evinnelige pludringen... Det er da så mye annet spennende, informativt og kult her inne.

My 2 cents :p Now, carry on. Jeg så forresten en Certina idag på butikken.

Det er bare å bidra til spotting med bilder. Det gjør jeg når det er praktisk mulig. Om ikke annet forteller det noe om hvilke klokker folk bruker.

Kult! Det er en Oyster Date SS på jubilee.

Naboen min har forresten en Certina DS Chrono. Og fetteren min har en TAG Heuer Formula 1.

Tror JanThomas' unge venn også hadde en Explorer på Senkveld nå nettopp. Tok ikke bilde, det får være grenser. :)

Det var forresten en svensk vikar på jobben i fjor som hadde en Breitling damequartz i gull og stål.

Var på fest i går, spottet blant annet en Iwc Big Pilot og en Rolex 116613LB.

Skuffende dårlig klokke interesse på armene rundt om i Barcelona.

En svært elegant herreman på 75+ spiste blåskjell med en AP Royal Oak (8-kantete og vintage ihvert fall)
Legg dertill en Panerai og en haug Casio'er. Men vi går kanskje på feil sted, noe som ble bekreftet da bror ble ranet på rubbel&bit igår :(

Ser ut som en Breguet Type XX på Jan Haudemann-Andersen

171505.jpg

For dem av oss (noen adre enn meg??) som så legenden Federer vinne Indian Wells ATP Masters 1000 turneringen i går kveld mot John Isner. Bilde fra seierssermonien.
attachment.php

Pure class. Daytona WG med silver dial. :cool: