GrimReaper
Støttemedlem
Amatør...Ble dessverre bare en BJ, jeg hadde ikke Rolex’en på håndleddet…
Amatør...Ble dessverre bare en BJ, jeg hadde ikke Rolex’en på håndleddet…
Jeg synes det er unødvendig å være så nedlatende. Det er bedre å fokusere på det positive.Amatør...
Sant, jeg var muligens litt brå. Men det er en rookiemistake å ikke bruke Rolexen når det skal ligges med med yppige piker. Det er liksom WIS ABC. Med det sagt synes jeg en blåsejobb var en god uttelling for en katalog. I hvertfall med tanke på at det ikke var en Rolexkatalog. Så det er potensiale her.Jeg synes det er unødvendig å være så nedlatende. Det er bedre å fokusere på det positive.
Det er fint at du skjønte hva du bommet på og har lært til neste gang @SGG . Da vet du hvordan du kan prestere bedre.
Bare et tips @GrimReaper, for å skape bedre stemning og relasjoner og slikt![]()
Ser ut som en Bvulgari eller Vintage RO.Kan det være en Reverso Rimi-Hagens store kjærlighet bærer?
Vis vedlegg 414370
Tenkte akkurat det samme da jeg så bildetKan det være en Reverso Rimi-Hagens store kjærlighet bærer?
Vis vedlegg 414370
Tilfeldigvis dukket et intervju opp i det jeg slo på TVen i går (tror jeg det var). Jeg er rimelig sikker på at det er snakk om Reverso. Men jeg kan selvfølgelig ta feil.Kan det være en Reverso Rimi-Hagens store kjærlighet bærer?
Vis vedlegg 414370
«Tilfeldigvis»Tilfeldigvis dukket et intervju opp i det jeg slo på TVen i går (tror jeg det var). Jeg er rimelig sikker på at det er snakk om Reverso. Men jeg kan selvfølgelig ta feil.