Klokkespotting

Hvor spotta du nøyaktig?

La ikke merke til så mye der jeg surra rundt i litt sånn jetlag-tåke, men skimta en Panerai til høyre når jeg satt ved gaten :unsure:

Hvor spotta du nøyaktig?

La ikke merke til så mye der jeg surra rundt i litt sånn jetlag-tåke, men skimta en Panerai til høyre når jeg satt ved gaten :unsure:

Det var i bagasje droppen. Ved et par anledninger så dukket klokka frem fra jakkeermet og da mente jeg å se at det var en Datograph.
Jeg tenkte litt på hvordan du gjorde det i sikkerhetskontrollen (da var vi nok litt lenger bak), jeg putta Certinaen min i jakkelomma og slengte jakka på båndet. Jeg vil tro du kanskje var litt mer forsiktig;)

• Liker
Reaksjoner: Jørgen
DJ på Thomas
1666182687130.png

• Liker
Reaksjoner: politrew og Kraken
Vis vedlegg 309243

Både Breguet og Berthoud observert blant samlingen på Nasjonalmuseet. Besøk anbefales :)
Et tips, bli medlem i Nasjonalmuseet venner som koster kr 599.- i året og gir ubegrenset inngang for medlemmet og en gjest, uten nødvendig kjøp på forhånd. Vanlig inngang koster kr 180.- pr. person. Museets samlinger er så omfattende at flere besøk er nødvendig. Anbefaller også restauranten i første etasje (Nam). Planlagt nok et besøk imorgen både i museet og restauranten, som det gledes til.