Klokkespotting

14060 på Roger Waters når han (for første gang og endelig?) snakker om hans far Erics krigsinnsats og at han er på vei til minnemerket. Hvis Roger hadde reist dit for 40-50 år siden tror jeg musikkhistorien hadde vært fattigere. Rogers indre kapitalistkamp er også interessant. Kjemper for velferdsstat. Men ble musiker for å «get laid» og kunne kjøpe Bentley… Omtrent like stor indre kamp som religiøse Mykle skriver om hedningen Burlefot. Kona på fest. Jeg hører på musikk!
Vis vedlegg 254983
Hvor ser/hører du på dette? Er det tilgjengelig noe sted?

14060 på Roger Waters når han (for første gang og endelig?) snakker om hans far Erics krigsinnsats og at han er på vei til minnemerket. Hvis Roger hadde reist dit for 40-50 år siden tror jeg musikkhistorien hadde vært fattigere. Rogers indre kapitalistkamp er også interessant. Kjemper for velferdsstat. Men ble musiker for å «get laid» og kunne kjøpe Bentley… Omtrent like stor indre kamp som religiøse Mykle skriver om hedningen Burlefot. Kona på fest. Jeg hører på musikk!
Vis vedlegg 254983

Den er lett å få øye på i The Wall-konsertfilmen fra 2014 også! Må innrømme at jeg har veldig sansen for Roger Waters.

• Liker
Reaksjoner: Genta
Da skal jeg se om jeg finner den konserten.
RW er en rimelig spesiell type ja, og rimelig langt ute på mange områder. Det aside, han er en gudbenådet musiker og Pink Floyd er et av mine favorittband
Takk for tipset!

• Liker
Reaksjoner: Genta
Da skal jeg se om jeg finner den konserten.
RW er en rimelig spesiell type ja, og rimelig langt ute på mange områder. Det aside, han er en gudbenådet musiker og Pink Floyd er et av mine favorittband
Takk for tipset!
Ditto. Ref Avatar i min profil:) Var på PF konserten 290894 og har vært på mange RW konserter. Helt hekta.

Noen som ser hvilken Panerai Conan O’Brien har? Sett den på armen hans i flere år.

CE3D161F-C8B4-4D37-814E-8141443BB6DD.jpeg

A0A2E527-9B9A-4646-90D4-043E6A77D83C.png

Som alltid i sosiale settinger går det en grense for hvor frempå man tør være med snikfotografering, men klarte å plukke tre stykker under en mottakelse i går kveld:

Rolex Datejust med gull og diamanter
676CD94C-8791-4E89-AC60-FF4ADA510B66.jpeg

Rolex Oyster
7005AA49-D650-484C-98E4-A2233D0870E6.jpeg

TAG Heuer (Link?) chronograph
B7E7FB56-CB25-44EC-A649-81DDEF669495.jpeg

Det gjelder å huske og slå av lyd på kamerafunksjonen, deretter late som man sjekker meldinger :cool: Selvsagt forbundet med en viss sosial slitasje om man blir fersket…men litt spenning må man ha.

Hva slags klokke er det forresten Roberto Martinez (Belgias trener) har på seg? Litt vanskelig å se på TV; kanskje Urwerk?

Edit: Google indikerer at han bruker/må bruke Hublot.