Har skjønt at Giertsen er glad i klokker men det er jo litt spesielt å høre at han snakker opp Fredrik Solvangs Rolex (ym tror jeg) i podcast som litt uoppnåelig/veldig dyrt når han et par uker etter poser med denne.
Har skjønt at Giertsen er glad i klokker men det er jo litt spesielt å høre at han snakker opp Fredrik Solvangs Rolex (ym tror jeg) i podcast som litt uoppnåelig/veldig dyrt når han et par uker etter poser med denne.
Giæver og Giertsen med Solvang, en fredag for noen uker tilbakei hvilken podcast sier han så?
Rålex fra ca. 13 min inn.![]()
Giæver og gjengen
Daily News Podcast · Updated twice weekly · Giæver og gjengen er Norges skarpeste og morsomste kommentatorer, og vi kommenterer det politiske liv og de viktigste nyhetene hver dag. Hør Mediebobler om presseetikk hver lørdag og Skartveit om vikt…podcasts.apple.com
Enig, fredagspodden fra VG nytes ukentligHerlig episode!
Må jo bare elske Fredrik.
Giertsen elsker vi jo fra før![]()
Så jævlig! Noen må jo snakke med han. Har han ikke rådgivere som kan hjelpe han litt??Klippet fra Forsvarets "Bestemmelse om uniformer" fra 2016:
Armbåndsur eller tilsvarende tillates båret til alle uniformer. Slike gjenstander skal være av alminnelig størrelse og nøytralt utseende.
Vis vedlegg 216573
Så jævlig! Noen må jo snakke med han. Har han ikke rådgivere som kan hjelpe han litt??
Den jobben skulle jeg hatt.
Kongelig klokkerådgiver ved det norske slott.
Ari Behn hadde en Seamaster. Tipper bildet er speilvendt.Hva har Ari på lanken, kassa er innsvinga som en Seamaster, men krona er vel på feil side om ikke er bildet speilvendt.