- Medlem
- 26. april 2011
Master Compressor Chronograph – i den seneste varianten som kom en liten stund før kolleksjonen ble avviklet.Spottet far i tennisklubben med det som ser ut som en JLC Compressor chrono, men har aldri sett modellen før. Noen som vet hvilken dette er?Hadde dessverre ikke tid til noen prat
Vis vedlegg 77844
Pateken så dass ut i den kombinasjonen, men den steinen der..wow!Damen ved min side under en forretningsmiddag i Antwerpen på torsdag:
![]()
Patek Philippe 4936G og en fem (eller var det syv?) karats emerald cut diamant.
Var nok mange invIstorer innom i kveld jaJeg var nok ikke eneste med Bjerke pose på Karl Johanns gate i dag, flere med bred smil rundt munnen var å spotte. Gratulerer gutta!![]()
Litt off topic, men det blir mange morsomme annonser å spotte med tiden på forskjellige fora, kanskje en eller to allerede i kveldVar nok mange invIstorer innom i kveld ja![]()
Ja det var mye fint, men det kommer jo litt an på hva du ønsker deg.Var det noe gøy på salg?
Ja det var mye fint, men det kommer jo litt an på hva du ønsker deg.
Det var mye bra fra Panerai, men de grommeste godbitene forsvant nok i går, bla en Submersible som forsvant rett foran nesen min. Lite Rolex annet enn til damer og i edelt metall. Flere fine Omega'r og mange fine JLC.
Ellers var det mest TAG og Longines.
På tidligere salg så har de fylt på med nye varer underveis i salget, så jeg tenker jeg stikker innom en tur igjen litt senere i uken.