Klokkespotting

Åjaja, for alle som har bodd under en sten - Tsar Bomba. Det slo meg ikke at dette kanskje er litt fringe, men Tsar Bomba har vært litt snakkis på enkelte klokkefora, bl.a på noen subreddits. Det er vel ikke noen tvil om hvor de henter inspirasjon fra, man kan jo synes hva man vil om homages osv. Det er ikke fantastiske greier, men det var litt morsomt å se en "live". Virket relativt velbygd med det jeg tror jeg identifiserte som et Miyota-verk. Det ble et ålreit treff over noen øl på Sky City Arlanda, uansett:):)
 
IMG_1699.jpeg
 
Dag to med PP-spotting in the wild, 5167 på Rema Vindårøn i ettermiddag. Dog uten bilde så dere får selv vurdere om det skjedde.
 
  • Haha
Reaksjoner: Trifide
Det tror jeg er svært overdrevet. Jeg er stadig i Roma og går alltid med en "fin" klokke. Har aldri vært i nærheten av å føle mge utrygg på noen som helst måte.

Og jeg holdt på miste en Certina på natorem til to stk. som ville gi meg og samboeren noen av disse dumme "armbåndene" som egentlig bare er en rød hyssing for noen år siden. Lar penklokkene bli hjemme neste gang jeg reiser sørover.
 
Conan O'Brien med Omega Seamaster 007 Edition "NTTD".
Før dette intervjuet med Ed Sheeran har jeg sett han med en Rolex Submariner et par ganger.
IMG_4082.jpeg
 
Conan O'Brien med Omega Seamaster 007 Edition "NTTD".
Før dette intervjuet med Ed Sheeran har jeg sett han med en Rolex Submariner et par ganger.

Basert på podcastene er Conan opptatt av gitarer og generelt ting som er "varig" - så det er ikke rart at han også ser ut til å være veldig interessert i klokker.

Har sett han med flere Paneraier, svart custom Milgauss som han fikk av kona, Submariner på bund-rem, Sea-Dweller og diverse ugjenkjennelige dressklokker. Jeff Goldblum gjorde også et poeng i et intervju av at Conan var "fancy" fordi han hadde en Patek, og på Team Coco sin twitter/x-feed ble det også lagt ut et bilde for lenge siden at han brukte den samme klassiske Seamasteren sin som han hadde på seg da han hadde sin første Late Night episode.

Dessverre virker det ikke som om haner så interessert i å snakke om klokkene, og han har alltid en ironisk distanse til ting som er dyrt eller det faktum at han er ganske så rik - så vi vil nok aldri få se han på tidenes morsomste episode av Talking Watches:

https://rubberb.com/blog/what-kind-of-watches-are-in-conan-obrien-collection/