Klokkespotting

Nja, du kan jo google klokkene til feks Messi og Ramos
Ramos har jeg ikke sjekket opp men Messi er jo helt krise!
De fleste overbetalte fotballspillere har sikkert noen klokker med klasse også, men noe er så grelt at det er nesten ikke til å fatte. Ref: Jacob&co o.l.
 
Ramos har jeg ikke sjekket opp men Messi er jo helt krise!
De fleste overbetalte fotballspillere har sikkert noen klokker med klasse også, men noe er så grelt at det er nesten ikke til å fatte. Ref: Jacob&co o.l.

Joda, han har figurert med noe sært også, men det hadde vi vel alle hvis pengebingen var bunnløs. For the record; jeg følger Manu og Real. Mao ingen stor fan av Messi.

 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Joda, han har figurert med noe sært også, men det hadde vi vel alle hvis pengebingen var bunnløs. For the record; jeg følger Manu og Real. Mao ingen stor fan av Messi.

Kam like at du følger de riktige lagene, har besøkt både Old Trafford og Satiago flere ganger selv. Men nå blir det off topic her :)
Men jeg erindrer å ha sett Ramos med et par meget pene AP'er blant annet.
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB
Nja, du kan jo google klokkene til feks Messi og Ramos
Vet ikke hvem Ramos er, så jeg startet med Messi, og dette var jo smakfullt
1674858138282.png

NOT!
 
  • Wow
  • Haha
Reaksjoner: Apocalypse og Pollux
Ser poenget ditt, men det varierer jo litt hvor mye leting som trengs.
I dette tilfellet var det lite. Faktisk så lite at jeg står inne for mitt tidligere innlegg angående godt betalte fotballspillere.
Det finnes unntak. Som når Harry Kane sportet en rainbow daytona i hvitt gull under VM i Qatar for å subtilt demonstrere mot forbudet mot regnbueeffekter. Det er klasse, både klokke og handling.
 
Ser poenget ditt, men det varierer jo litt hvor mye leting som trengs.
I dette tilfellet var det lite. Faktisk så lite at jeg står inne for mitt tidligere innlegg angående godt betalte fotballspillere.
Minner meg en smule om denne skjønnheten fra Wish:
1675067206518.png


Eller denne som vår kjære skiskytter brifer med. Estetikk er ikke så viktig, og man trenger ikke være fortballspiller, nei:
1675069034803.png


Den øverste koster forøvrig 320 kroner, mens den nederste koster litt mer..
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: gullet og Bøygen
Apropos fotballspillere og klokker.

Haaland har faktisk en helt sinnsyk samling, synd de ikke fikk gått litt mer i detalj. Men så kan en kanskje ikke sitte å flexe AP/PP/Rolex dagen lang med nylig signert Breitling avtale ?

Som kongerikets beste klokkepodcast regner jeg med å spotte gutta fra Klokkelandslaget på Emirates i nærmeste framtid ! Har sett et par Rolexer på Martin også...

 
Haaland har faktisk en helt sinnsyk samling, synd de ikke fikk gått litt mer i detalj. Men så kan en kanskje ikke sitte å flexe AP/PP/Rolex dagen lang med nylig signert Breitling avtale ?

Som kongerikets beste klokkepodcast regner jeg med å spotte gutta fra Klokkelandslaget på Emirates i nærmeste framtid ! Har sett et par Rolexer på Martin også...

Trøste og bære for en skrikhals, jeg holdt ut i snaue 2 min før jeg slo av.
 
Minner meg en smule om denne skjønnheten fra Wish:
Vis vedlegg 320019

Eller denne som vår kjære skiskytter brifer med. Estetikk er ikke så viktig, og man trenger ikke være fortballspiller, nei:
Vis vedlegg 320020

Den øverste koster forøvrig 320 kroner, mens den nederste koster litt mer..
Den øverste gullklumpen der har er passe likt det S-Force selger, da med et ganske ryddig påslag.