Klokkespotting

Spottet konas nye OP på lunsj etter at hun handlet hos Bjerke tidligere idag
Vis vedlegg 128889
Hei @Gin ! Snasen den OPen der! Kona er i datejust-modus, men det ligger nok et halvår frem i tid. I begynnelsen var planen OP, men så ble behovet for dato viktig. Uansett, diameter er et diskusjonstema - kan jeg spørre hvilken dia det er på OPen på bildet? Størrelsen så veldig riktig ut!
 
Hei @Gin ! Snasen den OPen der! Kona er i datejust-modus, men det ligger nok et halvår frem i tid. I begynnelsen var planen OP, men så ble behovet for dato viktig. Uansett, diameter er et diskusjonstema - kan jeg spørre hvilken dia det er på OPen på bildet? Størrelsen så veldig riktig ut!
Dette er 36mm.
Hun hadde bestemt seg for en 39mm (hvit) og var egentlig innom for å hente denne. Den føltes imidlertid ikke helt riktig, så en 36mm måtte prøves og den i denne fargen - bare sa «klikk!»
 
Redigert:
Dette er 36mm.
Hun hadde bestemt seg for en 39mm (hvit) og var egentlig innom for å hente denne. Denne føltes imidlertid ikke helt riktig, så en 36mm måtte prøves og den i denne fargen - bare sa «klikk!»
Nettopp, jeg holder da fast på 36mm i argumentasjonsrekken min fortsatt;) Takk for svar!
 
Har Micheal Scott "tatt ut" klokken av en uautorisert forhandler? :p

1reaxvu67whz.jpg

11a00fc7-0e2e-4e30-8119-14437d933cf4_1.0bc6afe37ee74bf6eca39853f1ffe1fc.jpeg
 
Noen som har sett Oljefondet, og lagt merke til hva Fingern har på hånda i de første episodene? Ser ut som noe 'open heart' greier...
 
Som vanlig en redselsfull RM å se på Rafael Nadals høyre håndledd i Australia. Ser ut til at flere i boksen hans har fått utdelt noen sponsorklokker også.
Jeg er blodfan av Nadal, men de klokkene er etter min mening noe av det styggeste som finnes.
Alex Zverev spiller for øvrig også med en RM.