99% sikker på at jeg spottet en Omega Aqua Terra med hvit skive på Leos lekeland idag.
Så du er 198% sikker på at det var en Omega Aqua Terra med hvit skive da?99% sikker på at jeg spottet en Omega Aqua Terra med hvit skive på Leos lekeland idag.
99% sikker på at jeg spottet en Omega Aqua Terra med hvit skive på Leos lekeland idag.
Så du er 198% sikker på at det var en Omega Aqua Terra med hvit skive da?99% sikker på at jeg spottet en Omega Aqua Terra med hvit skive på Leos lekeland idag.
Hoho. Aldri vært så sikker på noe i hele litt livSå du er 198% sikker på at det var en Omega Aqua Terra med hvit skive da?![]()
Er du sikker på det?Speedmaster på Heine på Stjernekamp.
Var det frem til nå... jeg ville ikke sette på pause og studere nærmere siden vi har besøk.Er du sikker på det?![]()
Helt enig. Jeg var selv ikke helt sikker når jeg så det samme program.Her er et bilde fra NRK, som jeg tror/trodde er en Speedmaster. Hva mener du @Gin ?
Vis vedlegg 113458
Klokke på faren til barnet til en eller annen blogger eller noe som intervjues på God Morgen Norge... Aner ikke hvem det var, men for klokkeinteresserte meg så lyste denne 116618 imot meg i det jeg sveipet innom TV2....
Vis vedlegg 113674
RM + AP i samme paparazzibilde!
Tre-fire seterader foran satt Petter S, potensielt med nok en RM...
Jeps! Var kult! Reflektert, erfaren, kunnskapsrik og sympatisk type!For 30k billetten skulle det vel bare mangle med litt wrist candy? (riktig setting?)
Seriøst? For å sitte og høre på en forhenværende president tyte?For 30k billetten skulle det vel bare mangle med litt wrist candy? (riktig setting?)
Jeps! Var kult! Reflektert, erfaren, kunnskapsrik og sympatisk type!
Kosta ikke 30’. Veldig langt unna! Arrangementet var heller ikke bare Barack.Seriøst? For å sitte og høre på en forhenværende president tyte?
‘De andre er verre’ føles passende, men hver sin lyst.