Klokkespotting

Troooor dette er en Longines?
Politibetjent på Nattpatruljen som har den på til stadighet - noen som vet sikkert hvilken klokke det er?
 
Masterchef junior er jo spottebonansa. Panerai på han "litt" runde, daytona på "italieneren" og hva er det på Gordon. Sub.
 
Hvis du kommenterte klokka, håper jeg du gjorde det før og ikke etter "servicen"

Njææ, kommer litt an på kommentarens karakter; «Sånne derre Breitlinger er skikkelig Harry asså!» ville for eksempel ikke nødvendigvis vært tilrådelig før en 3-rots rotfylling...
 
Masterchef junior er jo spottebonansa. Panerai på han "litt" runde, daytona på "italieneren" og hva er det på Gordon. Sub.

Litt mindre rund nå. Fortsatt med PAM!

tjukkpanerai_zps5f31c8ad.jpg
 
Hvis du kommenterte klokka, håper jeg du gjorde det før og ikke etter "servicen"

Kommenterte ikke, men burde kanskje sagt etterpå at sånn klokke hadde jeg hatt råd til hvis jeg fikk 880kr for 15 min jobbing også :p Har en veldig hyggelig tannlege, så får ta det opp neste gang :)
 
Frode Grodås med en coke GMT på fire stjerners middag. Ole Martin Årst med noe som ser ut som en speedmaster med arrester meg gjerne da jeg kun så et kjapt glimt.
Føler de graver dypt i "kjendis"-posen nå forøvrig.
 
Spottet enda flere Breitling idag. To stk på Sjøen for alle, samt en Omega ploprof på oransj gummi. Den så man på lang avstand for å si det sånn.