Klokkespotting

Rolex!

http://www.goperfectwatches.com/bmz_cache/4/42ca1293cca1979b4c7117cb05756aa0.image.400x266.jpg

Seriøs holy grail det der

Selvfølgelig har mr. Kiyosaki panerai på armen.

sesu8aby.jpg

På jobb i dag vandret det inn en Rolex 18k GMT, sort. Turte ikke spørre for jeg var redd for at jeg skulle sikle, men den så kliss ny ut.

Svineflott chrono (?) i kantinenen på Fornebu hos (norsk-)asiatisk mann rundt 30.
Gikk forbi to ganger på nært hold men fikk ikke identifisert den.

Sort skive, to gullfarvede subdials klokken tre og ni, noe tekst over klokken seks og på tan skinn-Nato.
Såg ikke noen logo klokken 12.
Vurderte å spørre eller bare diskret sette meg ved bordet men det var lukket selskap :)

Oris williams F1 på kollega i lunchen.
Breitling fra Kina på ny kollega som hadde sin første arbeidsdag i går.
Foreslo til han at dersom han kasta klokka opp - så kunne eg ta den med hagla. Treng litt trening før fjelltur og rypejakt startar i morgon.

Angra litt etterpå - og sa eg berre tulla.
Han såg på meg. "Nei det gjorde du ikkje" sa han.
"Gjorde nok ikkje det nei" svara eg.
Blir spennande å sjå om han har den på seg i morgon...

Åt lunsj med samme karen i går. Denne gongen stilte han uten Breitlingen frå Kina. Han sa han var på jakt etter ny klokke.
Anna kollega med samme bord hadde ein Navitimer. Den var frå Sveits:)

Sent from my HTC One V using Tapatalk 2

Åt lunsj med samme karen i går. Denne gongen stilte han uten Breitlingen frå Kina. Han sa han var på jakt etter ny klokke.
Anna kollega med samme bord hadde ein Navitimer. Den var frå Sveits:)

Sent from my HTC One V using Tapatalk 2

På mandag tar du med et eks av magasinet WatchTime, og legger diskrèt under matpakkepakken din. ;)

Har for første gang spottet et mekanisk ur på en lærerkollega i dag. Det var god stil også: DJ med plexi og hvit romerskive på jubilee.

Sidemannen på 0905 (SAS) flyvningen til Stavanger i dag hadde Rolex Explorer 39mm.
Et lekkert syn.
Den så overraskende stor ut, egentliig.
Men veeeeeldig fin!:D