Klokkespotting

Hehe. Hadde en kompis som leste over skulderen min da jeg satt på forumet. Han sa "herregud for noen nerder! Blir glade bare av å se en klokke i et bilprogram."..
Han har vel kanskje rett, men de små gleder er vel de største?:D

Vintage Speedmaster på Bistro Brocante i Thv. Meyers gt idag. Spottet fra fortauet når jeg gikk forbi. Ble som seg hør og bør flashet fra vindusplass. Trodde jeg var mettet på Omega etter SMP Chronoen men nei, hmmm..

Hva er det bursdagsgutten bærer på armen?
Noen som klarer å kjenne igjen uret?
1329816421855_820.jpg

Ser ut som den legendariske GMT-Masteren hans med den fantastiske fadede bezelen.
Om en urmaker noen sinne bytter den bezelen burde vedkommende få bank! ;)

Ja, det tenkte jeg også :)

EDIT: Altså at han duden måtte være aktiv her, Mathfjeld er raskere enn sin egen skygge så han snek seg imellom

Synes alltid du spotter klokker i sånne kleine serier, er det noe du ikke ser på? :p

Ikke noe kleint med tid for hjem vel - flott program for oss med teoretisk interesse for oppussing :) (Blir litt dårlig i magen akkurat nå av tanken på _faktisk_ oppussing, men det går vel over..)

Noen har feminine sko og noen har Kleine programmer.....?

Skal pusse opp hytta og da blir interessen litt deretter. I tillegg så må det til for å få tillatelse til top gear.

I tillegg har jeg slått sofaen noe forferdelig, så må ligge rett ut på ryggen.

Ja, det tenkte jeg også :)

EDIT: Altså at han duden måtte være aktiv her, Mathfjeld er raskere enn sin egen skygge så han snek seg imellom

Jeg jobber, eller "er på jobb" hver tirsdag, da går det med litt tid på sonen!

Skal ikke kimse av å se på oppussingstv.... det mest fascinerende er hvor fort jeg glemmer hvor kjipt det er å pusse opp. Totalrenoverte hele leiligheten min mens jeg bodde her for noen år siden, det var 6 mnd med full faenskap, støv over alt og i alt og ja.... eneste som ikke ble tatt mens jeg bodde her var badet, derfor det til nød gikk.

Nuhvel.... dum som jeg er ser jeg på oppussingsobjekter igjen på finn :p