Klokkespotting

5513 (på nato) på super bowl fest i New Jersey. Arvegods på en franskmann, ikke noen samler :(

(Let's go big blue!!!)
 
Two tone sub på en i et bryllup jeg var i denne helgen. Det viste seg etter litt konversering at denne mannen var bilselger...
 
Stakk ut hva som var umiskjennelig en flott Omega-krone på stållenke fra en eldre manns jakkearm på toget.
Er dere så spreke så dere spør om å få se uret eller blir man mistenkliggjort som potensiell raner da?
 
Seiko-dykker på Prippa i dag :D Har ikke greie på Seiko i det hele tatt, så jeg vet ikke hvilken modell det var en gang..
 
JLC Atmos og Rolex submariner i serien Revenge. Rolexen har en sentral plass i serien men de har fjernet all skrift på skiven ved nærmere ettersyn:p
 
Ikke en spesifikk spotting, men Asbjørn Slettemark er observert med en rekke forskjellige ur både på lydverket og avbildet i ulike sammenhenger med større ur på armen.
Er han her inne og er det noen som har sett hva han har.
Som den USA-patrioten han er så regner jeg med at det er noe amerikansk i samlingen.
 
Ikke en spesifikk spotting, men Asbjørn Slettemark er observert med en rekke forskjellige ur både på lydverket og avbildet i ulike sammenhenger med større ur på armen.
Er han her inne og er det noen som har sett hva han har.
Som den USA-patrioten han er så regner jeg med at det er noe amerikansk i samlingen.

AS er vel innom sonen titt og ofte, så kanskje han vil komme ut av skapet og vise frem urene sine?
 
Har vært i møte med endel politikere i en sørlandsby idag.. Spotter både SS Submariner og helgull GMT med grønn skive.. Lekkert!