Klokkeriet

Antar det ikke er tabu å nevne «konkurrenten».

Jeg er relativt fersk i klokkenerding, og prøvde å bli med i Klokkeriet-gruppen på Facebook for minst et par uker siden, men…

….radiostillhet

Er det sånn det pleier å være, eller må man kjenne noen for å komme på ventelista? ;)
 
Nå er det lenge siden jeg ble medlem der, men tror ikke de har andre kriterier enn gruppereglene.
Hvis du ikke hører noe fra de, så er det sikkert mulig å kontakte moderatorene direkte :)
 
Egentlig lite konkurranse, og bare å snakke så mye Klokkeriet du vil :)

Jeg tror det er noen regler om at du må ha ekte navn, bilde av deg selv osv. for å slippe inn. Skal vel være link eller regler oppgitt når du trykker deg inn for å bli medlem mener jeg.

Kanskje noen admins eller mods kikker innom tråden her og kan svare – ellers så kan du jo høre med en av dem på Facebook dersom du oppfyller kravene men har blitt "glemt".
 
  • Liker
Reaksjoner: Dazed
Edit: Det har ordnet seg nå. :)

Jeg oppfyller såvidt jeg kan skjønne kravene. Byttet sågar profilbilde kun for det.

Har faktisk prøvd to ganger nå, og krysset alle boksene, så enten har de ørten adminene og moderatorene SÅ mye å gjøre, ellers vil de vel ikke ha flere medlemmer da. :)

Driver selv en FB-gruppe med 17K medlemmer, og selv om 70 er mer enn 17, så burde det ikke vært SÅ vanskelig.

Jeg har prøvd å sende PM også. Syntes bare det var pussig.

Kan jo håpe på at noen ser dette og sjekker. :) @Collettmuller ;)

Beklager at jeg ikke sjekket om det fantes en brukbar tråd allerede, og takker for trådflyttingen.

Ser at denne er et aldri så lite vepsebol. :) Facebookgrupper må tas for det de er. Noen er fantastiske, lærerike, hyggelige og underholdende, mens andre er en husbrann av hakking og krangling. Alt kommer an på medlemmene og moderatorene. Finner man en bra en, kan det være topp. Mye trafikk gir mye underholdning, men selvsagt også mye støy. …og det folk ofte glemmer er at det ikke finnes noen ytringsfrihet på Facebook. Man bruker tjenesten helt etter FB’s betingelser, og hvordan Zuckerbot-ene håndhever dem. Og adminene har diktatorisk makt over en gruppe. Det er sånn det funker. Er de hyggelige, rettferdige og kule, blir gruppen et fint sted, og vice versa. :) Men ingenting blir bra dersom man velger å ignorere gruppereglene
 
Redigert: