Klokkeplaner for 2017

Gleder meg til Basel. Klar for fabrikkny Rålex.

Eventuelt kjøpe tilbake Omega PO 9300. Kul klokke som jeg må ha igjen, vet bare ikke om 2017 er året

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Frister veldig med en liten og nett hverdagsklokke slik som @Flippin sin lekre Club!

Club anbefales, den blir veldig mye brukt hos hos meg og funker til alt, bortsett fra til pen-dressen, krem-fargen på skiven matcher dårlig med svart skinnreim.

Bare så det er nevnt, Club er helt sjef som sommerklokke på nato, fin hvit skive og vanntett til 100m :)
nomos.jpg

For min egen del satser jeg på en ny klokke inn litt utpå våren, ikke en veldig spesiell klokke, men spesiell for meg.

Skal selge unna litt, tenker jeg.

Så skal jeg få tatt service på Tudoren; det er snart 7 år siden sist - den har gått meget nøyaktig i denne perioden, men har begynt å stoppe om natten.

Hmmm, var overbevist om at skulle kjøpe en Spring drive i år, men ser nå mer og mer på ulike kronografer fra Zenith... Får også en merkelig "flashback" mot min første Datetjust (1993), så vil nok sjekke ut de nye modellene også.
Antar en bare må ta en tur til Oslo i mai og se hva en kommer hjem med :)

Har i grunnen bare ett punkt på kjøpslista for 2017: 14060M. Handlet en Seamaster med kaliber 268 i fjor og har funnet ut at jeg fint kan leve uten dato på armen.

• Liker
Reaksjoner: ebrygfjeld