Klokkeplaner for 2016?

Noe kommer inn og noe går ut, men jeg måå ha en 16520...og drømmen om en telefon fra Hamar lever i beste velgående, mtp muligheten for å reise til Geneve og plukke med seg en 5712. Bring it!
 
Som så mange andre her inne erfarer jeg savnet etter noe som er solgt.... PAM 351. Kommer derfor til å vurdere å byttet ut en nyoverhalt og strøken GO Seventies blue sunburst (lenke OG reim) med ovenfornevnte.
 
  • Liker
Reaksjoner: svimtapp
Det gikk plutselig opp for meg at jeg har en runddag i 2016. Da spørs det om noe må inn. Daytona frister igjen, Hulk står på listen, en JLC er ikke feil og en Seiko Snowflake har vært vurdert lenge. Når jeg tenker meg om har også IWC mye fint... Det virker som pam 392 og Speedy lever farlig da de ikke har mitt navn i sertifikatet.
 
Etter en par glass vin i går viser det seg at jeg starter nyåret med to Nomos. (Tetra Kleene og Zürich Worldtimer true blue).
Så da må IWC Big Pilot ut.
Ellers ser jeg på Frank Müller Crazy Hours, men er redd for at den blir litt for spesiell.. Også skal jeg se etter Omega Snoopy om den havner på finn.
 
  • Liker
Reaksjoner: bjorngb og Pippen
Planene er klare, nå spørs det bare på gjennomføringsevne:

Daytona med svart skive
Glashütte Original Seventies

Og kanskje man burde forberede rund dag 4 år i forhold til disse klokkene med skremmende lang leveringstid :D
 
Tror det kommer inn noe fra GO i løpet av året. Panomaticlunar? Ellers vurderer jeg sterkt å investere i en F. P. Journe. Chronometre Bleu eller Chronometre Souverain. Har ingen planer om å selge noe, men hvem vet? Ellers ser jeg frem til å få tilbake min VC Overseas fra spa i Sveits.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og Timekeeper
Vurderer innkjøp av en Nomos, men målet er denne:

Rolex_DateJust_396.jpg


Frykter den blir laaangt over budsjett. I så fall må LLD'en ut...
 
I 2016 kommer en fabrikkfersk PP 5712 inn. Jeg satser også på at en A. Lange & Söhne 1815 finner veien. Det betyr samtidig at AP RO Chrono skal ut. Forøvrig håper jeg at både DJII og PAM24c forblir, men tilbyr ingen lovnader. Av erfaring vet jeg at planer er høyst tentative, og det kommer garantert til å bli flere inn/ut enn jeg tenker p.t. :p

5712_zpsvqcai8ra.png

1815_zpsowqqiwdv.png
 
Beholde PP5711, erstatte IWC 5001/07 med Lange Saxonia Dual Time og forhåpentlig få inn en brukt Rolex i tillegg, gjerne en 16600 eller en 16610LV.

130.png
 
  • Liker
Reaksjoner: 2stupidDogs
Etter en par glass vin i går viser det seg at jeg starter nyåret med to Nomos. (Tetra Kleene og Zürich Worldtimer true blue).
Så da må IWC Big Pilot ut.
Ellers ser jeg på Frank Müller Crazy Hours, men er redd for at den blir litt for spesiell.. Også skal jeg se etter Omega Snoopy om den havner på finn.
Selge Big Piloten eller ? =)