Klokkeplaner 2022 - >

Ut: ingen.

Inn:

B3886A22-0B63-438D-B96A-A6D70474CE58.jpeg
 
Det kommer aldri til å skje, men en Patek 5726 er drømmen, og kanskje "end game", om det finnes:

Vis vedlegg 272731

Og ellers skal klokkene i boksen nytes, så tar jeg måned for måned som de kommer :)

Drømmen lever fortsatt :) Men, det hjalp på med telefon fra AD om at min bestilte GMT var ankommet, så 2022 ble ikke så verst likevel:

Pepsi.jpg
 
Har en konkret plan om å redusere antall klokker i første omgang. Så krysser jeg fingra for å få tak i en norsksolgt sånn en:

Vis vedlegg 270902

MM300 ble realisert i fjor. Den ultimate diver / toolwatch imho.
Så neste på lista, ikke i prioritert rekkefølge, er Speedmaster SS, Explorer 1 og en GS GMT. Om noen av de blir realisert i 23 er ikke sikkert, men det er det som stør høyest på ønskelista hvertfall. Og kanskje en Tank. Vi får se.
 
  • Liker
Reaksjoner: kire og seiltid
For meg ble det to inn, ingen ut. Til felles har de stålkasse og integrert lenke, men det stopper det.

Favoritten er en IWC Ingenieur. Pen nok til å gå med dress, sportslig nok til å gå til kortbukser, toolwatch nok til å... bake kaker.

DSC_4043.JPG


Den andre var fordi jeg ville ha en klokke jeg ikke er redd for på reise. Det ble en Vostok som brukte måneder i posten (den var i transitt da grensen stengte). Horribel rett ut av boksen men lenken gikk å file til og den lot seg kjøkkenbenkregulere til +2 sek/dag.

DSC_3585.JPG