Klokkeplaner 2021

Ligger an til å bli en sånn:
Vis vedlegg 226808
Deilig å endelig få denne på plass!
Tusen takk til Bjerke og Herman for god
Service:love:
5128E436-FA19-41D4-BC4A-9C284AE670D5.jpeg
 
Håper på en telefon fra UK. Etter Covid, så man kan ta seg en tur.
Vis vedlegg 226471Vis vedlegg 226470
Ingen telefon, men det kom en mail. Klokken er kommet og klar for henting!

Jeg er usikker på om jeg har lyst på den nå eller om jeg skal la den gå til nestemann på listen. Uaktuelt å kjøpe bare for å flippe, ikke helt min greie og for mye stress med pick up i London, og ikke derfor jeg skrev meg på listen. Den er fortsatt dødsfet men det finnes jo så mye annet snacks...
 
Etter mye grubling og ymse årsaker har jeg søkt om, og fått godkjent, å bli tatt av ventelisten for denne (som skulle bli levert ca nov/des i år) - håper «mitt» eksemplar går til en av dere, og at den vil bli verdsatt høyere enn av meg.
Det var da svært raust å allernådigst ta deg av ventelisten.
Var det en lang søknadsprosess? Mange siders begrunnelse i tre eksemplarer?
Jeg tenker uansett at dette er kundeservice på høyeste nivå.
Kan jeg få spørre hvor de behandler kundene sine så pent? Tror godt jeg kunne tenkt meg å søke om å bli tatt av eller på en eller annen liste for å få lov til å bli vurdert om jeg er verdig til å legge igjen penger der.
 
  • Liker
Reaksjoner: Idva og AEB
Det var da svært raust å allernådigst ta deg av ventelisten.
Var det en lang søknadsprosess? Mange siders begrunnelse i tre eksemplarer?
Jeg tenker uansett at dette er kundeservice på høyeste nivå.
Kan jeg få spørre hvor de behandler kundene sine så pent? Tror godt jeg kunne tenkt meg å søke om å bli tatt av eller på en eller annen liste for å få lov til å bli vurdert om jeg er verdig til å legge igjen penger der.
Ja, hyggelig dialog og rask respons via mail. Anbefaler Bjerke dersom du ønsker å hoppe av venteliste.