Klokkeplaner 2021

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Innlegg
6.219
Sted
Arendal
For første gang har jeg faktisk ingen konkrete eller realistiske planer.
Da må i så fall noe ut og det ønsker jeg pt. ikke.
Første post bør uansett ha et bilde og planen for 2021 er en stor Lottogevinst - STOR!
Da blir det i så fall denne:D
EE52E7ED-565B-48D7-B3FC-C8556E32AFE4.jpeg
 
Redigert:
Jeg trenger en dressklokke, og er vanvittig fascinert av denne: JLC Reverso Classic Large Duoface - to flotte klokker i en (pluss GMT-funksjon som jeg ikke trenger) Hvis alt går etter planen til våren kan denne ta plass i boksen ;)
Q3848420.png
Q3848420.bak_-uai-527x527.png
 
Redigert:
Jeg selv mener jeg ble 23 år i år (også), men det påstås at jeg muligens runder et rundt tall til sommeren. Har diverse andre utgifter i horisonten grunnet andre hobbyer som jeg opp i alt invistoriet finner det mye hyggeligere å bruke penger på, men kanskje er neste år året der jeg slår meg til ro med det ene uret. Det har lenge vært en drøm. Listen med potensielle ur innenfor et noenlunde fornuftig budsjett er forholdsvis lang, så får vi se hva lysten sier, samt om det kanskje er mulig å få prøve noen av de på håndleddet.
 
Hadde den bare ikke vært så lang over hornene.
Vis vedlegg 226341
Noen liker mora, noen dattera. Og så har du de som liker den grusomme kusinen....
På bilder ser den helt grotesk ut. Men når jeg prøvde den sist jeg var i Oslo så føles den ikke mye større enn en Seamaster smpc 42mm. Den har riktignok et meget særegent preg men det er jo derfor den er interessant. Kontra en Black Bay som er et eneste langt gjesp så er P01 mye morsommere. Også er det jo godt at noen liker den stygge kusina da så hu får seg noe hu også ;)