Klokkelandslaget – vår podcast om klokker!

Jeg tolker det som at dere egentlig vil ha både Youtube og Spotify samtidig (på morgenen), slik at man kan velge der og da? Jeg undersøker hva vi kan gjøre :)

Stemmer. Klarer liksom ikke helt vente på YT-videoen når den er tilgjengelig på Spotyface. Ihvertfall ikke når jeg er i pappaperm. Veldig bra podcaster. Skulle nesten tro at dere var journalister……:sneaky:
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai og Jon Henrik
Nå med video! :)

Meget interessant å høre fra gutta bak Micromilspec

Er selv meget fornøyd med min ☺️

39C2330E-5060-46B6-94E3-54D0DC692B4F.jpeg
 
Jeg skal på jobbreise til Sveits og har klart og få audiens hos noen kule/bra/interessante folk i klokkebransjen.

Tenker at det hadde vært fryktelig gøy å gi noe tilbake for å vise at audiensen blir satt pris på, men du kommer ikke til Sveits med norsk melkesjokolade.
Det kan godt være en liten «pakke» med forskjellige ting. Opptil 1500kr, er 4 personer det gjelder.

Personene er yngre, 40 ca. På et nivå hvor de har egne assistenter.

Noen som har noen tips om noe som kunne vært hyggelig og samtidig gitt et lite snev av Norge?



Shiiiii, håpet på (men ble ikke overasket over at jeg ikke fikk) en shout out for forslaget mitt etter at det i siste episode kommer frem at Anders faktisk endte opp med å gå for ostehøvel. Men at Jon Henrik forsøker å ta noe av æren ved å skyte inn med "Jeg skulle til å foreslå ostehøvel" fikk begeret til å flomme over. Jeg får som vanlig ta saken i egne hender og klappe meg selv på ryggen..

;)
 
  • Haha
Reaksjoner: sonman og Jon Henrik
Shiiiii, håpet på (men ble ikke overasket over at jeg ikke fikk) en shout out for forslaget mitt etter at det i siste episode kommer frem at Anders faktisk endte opp med å gå for ostehøvel. Men at Jon Henrik forsøker å ta noe av æren ved å skyte inn med "Jeg skulle til å foreslå ostehøvel" fikk begeret til å flomme over. Jeg får som vanlig ta saken i egne hender og klappe meg selv på ryggen..

;)

Gave-til-personer-i-klokkebransjen-som-bor-i-Sveits-TIDSSONEN.png


History.png


Gave-til-personer-i-klokkebransjen-som-bor-i-Sveits-TIDSSONEN-3.png




giphy.gif
 
Ny episode!
 
  • Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Bromle og Jon Henrik
Føler man kan være litt ekstra sleip på dressklokke og kjøpe quartz.
1664979576764.png


Plukket opp denne for 1500. Er vel egentlig en Saxonia jeg ønsker meg :geek:
 
Den er kurant, men kanskje litt anonym?

OK, da, så hva med Zelos Comet? All anonymitet forsvinner definitivt når lyset dempes på kvelden! ;)

 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai