Klokkekjøp 2011

Eh....hvor var du og prøvde ? tenkt kanskje og ta kontakt og la "det stå til":oops:...men som sagt,sist jeg sto inne hos AD med en PO Chrono ....feiget jeg ut.
Har nå i etterkant funnet ut hva som veltet "dealen" ....han måtte slå opp i omega katalogen for og sjekke om en PO Chrono hadde kal. 3313....:(:( det syns jeg tilsynelatende en erfaren urmaker burde ta på strak arm:mad:
Ellers kan jeg jo bare bestille på urverket.no......er jeg for streng ?-nei syns ikke det(he,he...fint og stille spørsmål og svare selv)
Hva syns dere om Royal Oak eller Striking 10th :confused: som evt. 2011 valg.

Mvh
Timebandit

Jeg var hos David-Andersen i Karl Johans gate. De har både striking 10th og Zenith New Vintage 1969 inne.
Ellers er Royal Oak en klassiker og et ikon, den også.
Hadde man hatt mulighet skulle man vel gått for begge deler, siden striking 10th er kronograf og AP RO ikke er det.
Om man skulle velge mellom dem...hm....det klarer jeg ikke på stående fot :?

Striking 10th er vel en limitert utgave så den kan bli vanskelig å få tak i senere. I hvertfall ny hvis det det som gjelder.
En AP RO kan jo strengt tatt kjøpes når som helst når kronene er på konto.

Gå for Zenith'en. :D

ønske i 2011

som fersking i klokkeverden ønsker jeg meg en explorer 2 av den nye typen. men får ikke bestemt meg om jeg liker den svarte eller hvite best. ringte bjerke i går og prisen ville ligge rundt 52000.au au au.vi får se hva det blir til,men må vel snakke litt med fruen om hva hun synes om og spise grøt resten av året.ellers vil jeg takke alle her inne for ett flott forum som for meg er veldig lærerikt. kona tror jeg er i ferd med og bli gal med denne plutselige klokkeintressen

som fersking i klokkeverden ønsker jeg meg en explorer 2 av den nye typen. men får ikke bestemt meg om jeg liker den svarte eller hvite best. ringte bjerke i går og prisen ville ligge rundt 52000.au au au.vi får se hva det blir til,men må vel snakke litt med fruen om hva hun synes om og spise grøt resten av året.ellers vil jeg takke alle her inne for ett flott forum som for meg er veldig lærerikt. kona tror jeg er i ferd med og bli gal med denne plutselige klokkeintressen

Nå er vel dette formodentlig den nye varianten...?
Om ikke, vil du jo spare et betydelig beløp om du ser etter en brukt og så god som ny utgave. De er rett så det er på bruktmarkedet. For 25k får du en tipp topp Exp II.

(hvit hvit)

Lov å ville ha den nye, men dukker nok ikke opp noe "billig" brukt av den med det aller første dessverre :(.

Og jeg vil bli veldig overrasket om du ikke vil ha en hvit explorer II. Sort er stilig det og, men hvit er noe helt eget på den klokken ;).

Bare å begynne å spare... hehe.

I steden for den opprinnelige planen har det blitt 2stk vintage mil-klokker + et mil- kompass hittil i år. På jakt etter en godtbit.. røper ikke mer, det blir unboxing :D

klarte ikke og vente på den nye explorer så det ble en med svart skive kjøpt av ett medlem her.så får vi se hva høsten bringer.....................

F@&n i hel@&$e!

Det står mellom:

Omega Constellation
Tudor (div)
Rolex Airking
Rolex sub nodate
:cool::cool:

Ps. Elsker denne tråden!
Kudos til trådstarter!

Etter to dry Martinis i går kveld, endte det med en mail fra selger i USA i dag om at min nye Tudor 7016/0 er på vei med UPS Express...
Nå må jeg selge unna før konemor kommer hjem fra "seminar" og krever skillsmisse...:mrgreen:

Gratulerer, Frodo :)

Tenkte det måtte være noe snacks på vei inn siden du plutselig har tre aktive FS-annonser :p