Jeg ville sjekket med Perfect Watch.Noen som kjenner til urmaker som jobber utenfor tradisjonelle butikktider? Har en drøm om å få byttet og justert en lenke før tirsdag. Oslo/Akershus.
Jeg ville sjekket med Perfect Watch.Noen som kjenner til urmaker som jobber utenfor tradisjonelle butikktider? Har en drøm om å få byttet og justert en lenke før tirsdag. Oslo/Akershus.
De bruker jo powermatic 80 i stortsett alt.Hmmm... Certina og Omega sine mekaniske løsninger kan ikke sammenlignes. Og jeg går for Omega når det gjelder urverket og en del andre ting.
Nå, disse Powermatic urverk i alle nye Certina er ikke noe jeg vil ha.
Min DS3 er snart 25 år gammel, kjøpt av meg i butikk, aldri fikk service, holder tiden godt og har alt på stell med kronen og bezet etc. Den har sett mange eventyrer. Vanlig 2824-2 urverk der.
Men disse nye utgaver, det frister meg ikke og det skal ikke få meg vekk fra Omega.
Ja, Omega blir for dyrt: det er nok sant.
Men Rolex har nok vært å vise veien der.
Vis vedlegg 428989
![]()
Man gjør seg noen refleksjoner når det er over 90K i prisforskjell på disse to…
Vis vedlegg 428939
Vis vedlegg 428940
www.tidssonen.no
Veldig fin størrelse til folk flest.
www.tidssonen.no
Herlig tiltak fra alle som var involvert. Verdt turen. Men hvem lagde tapasen? Den var ekstremt god.Betalt samarbeid
Ja, det var definitivt verdt å ta turen til Moss!
Se hele bilderapporten fra fredagens Klokkekveld med Tidssonen og Urmaker B. Andresen!
![]()
Bilderapport: Klokkekveld med Tidssonen og B. Andresen
Ja – det var definitivt verdt å ta turen til Moss.www.tidssonen.no