- Medlem
- 6. des. 2013
Mener du Hydrocapsule?Fin den nye serien til Bruvik. Men står ikke noe ang vanntetthet
www.tidssonen.no
Nei, er mitt svar. Ikke sikkert alle er enig. Folk går med Garmin til gallaantrekk og det er sikkert noen som klatrer med Cartier. Gjør som du selv vil.Er crownguard et must på en toolwatch?
Denne er jo både pen og tøff på en gang,så denne passer jo altNei, er mitt svar. Ikke sikkert alle er enig. Folk går med Garmin til gallaantrekk og det er sikkert noen som klatrer med Cartier. Gjør som du selv vil.
Vis vedlegg 417939
Helt enig. Det er vel heller vanligere å ikke ha kronebeskyttere, ref alle feltklokkerNei, er mitt svar. Ikke sikkert alle er enig. Folk går med Garmin til gallaantrekk og det er sikkert noen som klatrer med Cartier. Gjør som du selv vil.
Vis vedlegg 417939
Bra de fikk tatt disse folkene.![]()
Tech-advokat bakbundet og ranet for verdifulle Rolex-klokker
Politiet ble varslet da maskerte og bevæpnede menn truet en Oslo-advokat i hans eget hjem. Men de rykket ikke ut. Så ble han bakbundet, etterlatt og fraranet verdifulle Rolex-klokker. +www.finansavisen.no
Wtf
Går bra ute i felten utenEr crownguard et must på en toolwatch?
Jeg mener ja.Denne er jo både pen og tøff på en gang,så denne passer jo alt![]()
Men kronen har en slank profil på Explorer.Jeg mener ja.
Det betyr ikke at du ikke kan bruke både Cartier og Patek på topptur, bruk hva du vil. Men jeg mener fremdeles CG er essensielt for de røffeste situasjonene.
Aldri skjønt at Expl I ikke kommer med CG.
Er veldig nysgjerrig på 126900, av den grunn.