Takk!kom over denne - med priser:
Der var det jo mildt sagt litt å velge mellom. Med 379 ulike modeller med priser fra 167 kroner til 59 000 kroner er det jo et aldri så lite kaninhull dette.
Takk!kom over denne - med priser:
Takk for tips! Er det noen av disse du spesifikt vil anbefale med tanke på å unngå riping av klokker?
Jeg ser at enkelte modeller har karbidspiss, men usikker på om det vil være skånsomt..?
hehe, ja skumle greier; ser ut til at mitutoyo er ‘da shit’, i alle fall på dette nettstedet. for min del ser det forfriskende ut med denne, som er mekanisk, har finjustering og god nøyaktighet - men berøringspunktene er fremdeles av ripeuvennlig stål. prismessig tangerer den nok min smerteterskel:Takk!
Der var det jo mildt sagt litt å velge mellom. Med 379 ulike modeller med priser fra 167 kroner til 59 000 kroner er det jo et aldri så lite kaninhull dette.
Overhode ikke. Det er mye hardere enn stål. ...Som selvsagt er bra for nøyaktigheten.Takk for tips! Er det noen av disse du spesifikt vil anbefale med tanke på å unngå riping av klokker?
Jeg ser at enkelte modeller har karbidspiss, men usikker på om det vil være skånsomt..?
Absolutt ikke. Jeg kunne godt tenkt meg et enkelt et i plast, men har ikke funnet noen til nåOverhode ikke. Det er mye hardere enn stål. ...Som selvsagt er bra for nøyaktigheten.
ELFA har digitalt skyvelære i plast.
Selvsagt ser jeg sjarmen i å ha et gammeldags skyvelære man leser av på gamlemåten men trenger du egentlig nøyaktighet på hundredelsnivå for å måle klokkekasser?![]()
18,5 cm. Glemte helt å svare.den klokka er som skapt for deg. hva ca er omkrets der du har den rundt håndleddet?
Absolutt ikke. Jeg kunne godt tenkt meg et enkelt et i plast, men har ikke funnet noen til nå![]()
Absolutt ikke. Jeg kunne godt tenkt meg et enkelt et i plast, men har ikke funnet noen til nå![]()
ja, behøver det - men til langt mer enn klokkekasserOverhode ikke. Det er mye hardere enn stål. ...Som selvsagt er bra for nøyaktigheten.
ELFA har digitalt skyvelære i plast.
Selvsagt ser jeg sjarmen i å ha et gammeldags skyvelære man leser av på gamlemåten men trenger du egentlig nøyaktighet på hundredelsnivå for å måle klokkekasser?![]()
Jeg har et slikt på jobb, genialt å ha i lomma. Nøyaktig nok for det jeg trenger.kom over denne - med priser:
kanskje det funker med denne prisgunstige i messing? men måler kun ytre diameter.
Vis vedlegg 409117