Klokkecafé – løst og fast om klokker

Zucca for B&M og Haaland for Breitling. Jeg kan ikke annet enn å sitte igjen med følelsen av at det er klokkemerkene som har gjort varpet her...
Folk som kjøper klokker i dette segmentet og oppover, gjør det vanligvis ikke fordi en fotballspiller eller skuespiller får betalt for å posere med disse.
Eller tar jeg feil?
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Folk som kjøper klokker i dette segmentet og oppover, gjør det vanligvis ikke fordi en fotballspiller eller skuespiller får betalt for å posere med disse.
Eller tar jeg feil?
Overhørte noen på Bjerke forrige uke: "er det klokken Ryan Gosling bruker?"

For oss virker det helt sykt å skulle bry seg om noe slikt, men for den vanlige forbruker kan det gi nok vekt til en klokke over en annen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
Tøffe greier fra Mido, selv om det er klar inspirasjon fra andre merker. Stor dato på integrert gummirem :love:
6AB297EC-F965-49F7-8690-DB87EB278CEC.jpeg
90C3D884-F6FC-4715-9C1A-588E0FC8CA94.jpeg
 
Overhørte noen på Bjerke forrige uke: "er det klokken Ryan Gosling bruker?"

For oss virker det helt sykt å skulle bry seg om noe slikt, men for den vanlige forbruker kan det gi nok vekt til en klokke over en annen.

Samme Gosling og film som ble kritisert av Buzz Aldrin fordi det Amerikanske flagget ble tatt borte fra scenariet?
Det var litt av en referanse ja:rolleyes:
 
  • Haha
Reaksjoner: Grendel og kire
Overhørte noen på Bjerke forrige uke: "er det klokken Ryan Gosling bruker?"

For oss virker det helt sykt å skulle bry seg om noe slikt, men for den vanlige forbruker kan det gi nok vekt til en klokke over en annen.
Tja, John Mayer klarte jo å gjøre et helgull sportsur til noe som folk plutselig ville ha, men jeg har ikke inntrykk av at interessen strakk seg helt til de uinnvidde.
 
Tja, John Mayer klarte jo å gjøre et helgull sportsur til noe som folk plutselig ville ha, men jeg har ikke inntrykk av at interessen strakk seg helt til de uinnvidde.


John Mayer med gullklokke har vel aldri prydet absolutt hele fronten på Oslo Sentralstasjon heller, sånn som Gosling gjør akkurat nå. :D
 
Umiddelbart syns jeg det virker som et veldig hårete mål å skulle selge 500 superfanboy-klokker med en stykkpris på 22k i disse tider.

Men nå vet jeg heller ikke hva Kaizer egentlig er, og kanskje klokkene vil selge som varmt hvetebrød til et kjøpesterkt publikum.
 
Umiddelbart syns jeg det virker som et veldig hårete mål å skulle selge 500 superfanboy-klokker med en stykkpris på 22k i disse tider.

Men nå vet jeg heller ikke hva Kaizer egentlig er, og kanskje klokkene vil selge som varmt hvetebrød til et kjøpesterkt publikum.
Jeg er nok over snittet glad i Kaizers, men dette blir for min del litt i samme gate som å kjøpe seg en [insert team name] fotballklokke. Designet er ikke avskrekkende, men det finnes alt for mange andre klokker jeg heller vil bruke pengene på :cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Jon Henrik
Designet var slett ikke så galt.
Men jeg ser ikke helt hva designet på baksiden skal forestille. Men dette skyldes kanskje at min kunnskap om Kaizers er null.

8- )