Tror du må gå for manuelt opptrekk og da er den tynneste (11,6) på lenke nok SBGK009.Flott, men ser etter en på stållenke - finnes det?
edit: SLGH005G om du vil gå sporty og automatisk.
Tror du må gå for manuelt opptrekk og da er den tynneste (11,6) på lenke nok SBGK009.Flott, men ser etter en på stållenke - finnes det?
Jeg vil ha grand seiko, men hvilke modeller kommer i slanke kasser? Finnes hi-beat eller spring drive i sub 12mm tykkelse (ev, hvor tynne lages de?)
Tror du må gå for manuelt opptrekk og da er den tynneste (11,6) på lenke nok SBGK009.
edit: SLGH005G om du vil gå sporty og automatisk.
Ja, SLGH005G var nydelig! Men 110,000 var jo faktisk litt… kanskje jeg skal ta en ekstra titt på quartz. Synd de fleste klokkene deres er så «klumpete»
Ja, ikke lett å svelge prisen. Skulle til å anbefale quartz (takk @speedieThomas), jeg har selv en og er veldig fornøyd.Ja, SLGH005G var nydelig! Men 110,000 var jo faktisk litt… kanskje jeg skal ta en ekstra titt på quartz. Synd de fleste klokkene deres er så «klumpete»
www.tidssonen.no
Eller gå til kilden, https://www.bipm.org/en/home, siden Justervesenets klokke ligger ca. 80 ns foran UTC.Bruk heller justervesenet.no
Casio klokken viste bare det samme som klokka på pc`n uansett. Dette vet jeg for da pc klokka mi gikk feil, så viste Casio klokka som pleide å være her samme klokkeslett som pc`n. Så da får du samme nøyaktighet av pc klokken.Hvor har det blitt av Tidssonen-klokka på toppen her? Har alltid brukt den som master-ur når klokkene skal stilles...