Er det noen som har erfaring med 20mm skinnrem på 19mm lug width? Blir det for tight?
Funket helt fint for meg. Husker ikke hvilken rem det var, men det var ikke mulig å se at det ikke var nøyaktig samme mål på lug og rem. Med det sagt kan det helt sikkert være stor variasjon både på merker og kanskje også enkeltremmer. NATO går til nøds, men ville ikke anbefalt det.Er det noen som har erfaring med 20mm skinnrem på 19mm lug width? Blir det for tight?
Kult. Ser ikke ut som de er redde for å ta sjansen på mindre brands.
Kjøpte meg en pakke med denne etter å ha tilbragt 15 min med leting på Clas og Ohlson.
Det var like gøy som at jeg må jobbe i påsken.
Spørsmålet er om jeg trenger å ta hensyn til noe eller nada før påføring? Noen med egne erfaringer på hva som funker og ikke?
Bruce Lee edit: Loctite skal brukes på lenke-skruer
Det takkes og ønskes glad påske videre!
Vis vedlegg 143369
Kjøpte meg en pakke med denne etter å ha tilbragt 15 min med leting på Clas og Ohlson.
Det var like gøy som at jeg må jobbe i påsken.
Spørsmålet er om jeg trenger å ta hensyn til noe eller nada før påføring? Noen med egne erfaringer på hva som funker og ikke?
Bruce Lee edit: Loctite skal brukes på lenke-skruer
Det takkes og ønskes glad påske videre!
Vis vedlegg 143369
Er ikke rød loctite beregnet for å mer eller mindre permanent låse en skru, mens den blå er for å forhindre at skruer gjenges ut av seg selv?