Klokkecafé – løst og fast om klokker

"Customers who viewed this item also bought.."-linkene bekrefter alle mine fordommer om hvem som vil betale mange tusen kroner for en Air-King med fast-food logo.

https://www.amazon.com/Rolex-Air-Ki...01F2MJVCI/ref=cm_cr_arp_d_product_top?ie=UTF8

2F099B3D-34D8-4335-A90F-E824D04AA6A7.png
 
  • Liker
Reaksjoner: HadronCollider
IMG_0117(1).JPG
IMG_0120(1).JPG
IMG_0122(1).JPG


Veldig behagelig på armen til å være 46mm. Kronograf-pusherene var veldig lette, som man kan forvente av en JLC. Min Speedmaster trenger en hammer til sammenligning. Liker at GMT, tid og dato stilles gjennom krona. Er så klønete med pushers. Ville gått for SIHH 2014-utgaven, men har også dukket opp en med visere, pushers og krone i gull på SIHH 2017 som kanskje er litt i overkant "Hublot" men forsatt stilig. :):confused:
 
Nokon som har gode tips til ei skinnreim med padding?
Er studentbudsjett, tenker 2-300kr, så at den skal vare "livet ut" er ikkje noko krav.

Hirsch Lucca er eit godt eksempel på korleis eg vil den skal sjå ut. Er til Sarb035.
 
  • Liker
Reaksjoner: g-s
Nokon som har gode tips til ei skinnreim med padding?
Er studentbudsjett, tenker 2-300kr, så at den skal vare "livet ut" er ikkje noko krav.

Hirsch Lucca er eit godt eksempel på korleis eg vil den skal sjå ut. Er til Sarb035.

Har bestilt et par skinnremmer herfra for å teste ut.
Har ikke mottatt dem ennå, men prisen er det ikke noe å si på.

Edit. For sent ute med den ja...
 

Har bestilt et par skinnremmer herfra for å teste ut.
Har ikke mottatt dem ennå, men prisen er det ikke noe å si på.

Edit. For sent ute med den ja...

Har kjøpt noen herfra selv. Utrolig billig og det er god service (var feil på en lås, men det ble ordnet utrolig greit).

Remmene er ok til prisen, men er nok milevis unna Hirsch Lucca slik jeg ser det. Fordelen er at man får råd til å kjøpe mange på cheapestnatostraps. Da har man litt å bytte på med :)
 
Huff det v var dessverre ikke meg. Den LV er nydelig.
Jeg var farlig nær å gå for den da jeg kjøpte 16613.

8