Er det noe sted i Oslo Sentrum som selger Nato 'over disk', til ok pris ?
(Tenker ikke Omega Nato til 2000,-)
Urmakeren på Bislett i Thereses Gate vet jeg selger noen.
Er det noe sted i Oslo Sentrum som selger Nato 'over disk', til ok pris ?
(Tenker ikke Omega Nato til 2000,-)
Nå sitter jeg i solen og leser en gammel artikkel om Timex. Det er artig med et norsk klokkefirma av slike dimensjoner.
Det står at Timex nå lager luksusmerker! Dette er luksusmerkene Salvatore Ferragamo, Versace og Versus. Etter et raskt søk så sitter jeg med inntrykk av at dette er mer "luksusmerker" i 1500-kronersklassen. Quartz og bling-design, med andre ord .
Er det noen som kjenner mer til dette? Kom jeg inn i feil ende av skalaen? Det ville vært artig å ha en fin Timex.
8
Fremdeles Franck Muller.
Her representert ved Secret Hours.
Du må altså trykke inn knappen kl9 for at klokken skal vise tiden.
En fullstendig ubrukelig funksjon, men likevel morsom.
![]()
Jeg har hatt 2 Trident, en Trident Classic, og en C9 Chronograph. C9en jeg hadde først hadde en utrolig kul skive, men syns ikke glass, kasse og rem var så bra. Så kjøpte jeg en Trident gmt som var ok på alle vis, men ikke outstanding på noe vis heller, og den hadde et par litt rare designvalg. Så ble det en Trident Classic som jeg fortsatt savner. Mye bedre kvalitet enn de to eldre, spesielt krone og baklokk var en massiv oppgradering, og den var bedre designet imo. Vet ikke om @Yallaboy fortsatt har den..? Nå har jeg den nye Tridenten, og den er enda et hakk bedre igjen. Ville absolutt anbefalt CW.Christopher Ward har som mange vet fått ny logo, og de selger derfor ut flere av de gamle modellene sine. De har nå 30% avslag på slimline-kolleksjonen, og jeg kjenner det frister å bestille en C5 Malvern eller C5 Malvern Square.
Jeg har ingen personlige erfaringer med Christopher Ward, så jeg lurer derfor på hva Tidssonen sine medlemmer tenker om merket og kvaliteten?
Tusen takk for tilbakemelding. Liker selv square, det eneste jeg ikke liker med den er "slimline2" - men skal vel klare å venne meg på det. Skal gi deg beskjed om jeg bestiller den!Jeg har hatt 2 Trident, en Trident Classic, og en C9 Chronograph. C9en jeg hadde først hadde en utrolig kul skive, men syns ikke glass, kasse og rem var så bra. Så kjøpte jeg en Trident gmt som var ok på alle vis, men ikke outstanding på noe vis heller, og den hadde et par litt rare designvalg. Så ble det en Trident Classic som jeg fortsatt savner. Mye bedre kvalitet enn de to eldre, spesielt krone og baklokk var en massiv oppgradering, og den var bedre designet imo. Vet ikke om @Yallaboy fortsatt har den..? Nå har jeg den nye Tridenten, og den er enda et hakk bedre igjen. Ville absolutt anbefalt CW.
De har dessuten 60 dager (tror jeg) angrefrist, og 60mnd/5år garanti. Og veldig bra kundeservice.
Kjør på. Velg gjerne squaren, for den har jeg vurdert selv og hadde vært fint å høre hva du syns om den..![]()
Urmakeren på Bislett i Thereses Gate vet jeg selger noen.![]()
Jeg har hatt 2 Trident, en Trident Classic, og en C9 Chronograph. C9en jeg hadde først hadde en utrolig kul skive, men syns ikke glass, kasse og rem var så bra. Så kjøpte jeg en Trident gmt som var ok på alle vis, men ikke outstanding på noe vis heller, og den hadde et par litt rare designvalg. Så ble det en Trident Classic som jeg fortsatt savner. Mye bedre kvalitet enn de to eldre, spesielt krone og baklokk var en massiv oppgradering, og den var bedre designet imo. Vet ikke om @Yallaboy fortsatt har den..? Nå har jeg den nye Tridenten, og den er enda et hakk bedre igjen. Ville absolutt anbefalt CW.
De har dessuten 60 dager (tror jeg) angrefrist, og 60mnd/5år garanti. Og veldig bra kundeservice.
Kjør på. Velg gjerne squaren, for den har jeg vurdert selv og hadde vært fint å høre hva du syns om den..![]()
Er delte meninger om denne her inne @jeprexHva mener asylet om denne ?
http://www.briljantwatches.com/no/items/show/?sku=1835