Har sagt det før, og sier det igjen: Det er vel kun blåfargen som er "stjålet" av Rolex? De har vel ikke patent på farge? Da er det ikke lett å lage et nytt ur lenger...

Ser Steinhart har utvidet GMT-sortimentet sitt:
![]()
Husk at en del av de 16mm er en flott dome på glasset...Grusomme greier. Også 16mm høy da. Blir jo en hockey puck på armen den der.
Har en greie nå: Votten blir 18år, er grunnleggende motorsport interessert, og en hang til mekaniske ur. Så er greia: Trenger innspill på mekaniske motorsport relaterte ur til max 20K...
Å finne ur er ok, men det blir sa mange og lete opp priser for hvert enkelt er håpløst..
Noen spot on ideer her inne...?
Tusen takk!!![]()
Har en greie nå: Votten blir 18år, er grunnleggende motorsport interessert, og en hang til mekaniske ur. Så er greia: Trenger innspill på mekaniske motorsport relaterte ur til max 20K...
Å finne ur er ok, men det blir sa mange og lete opp priser for hvert enkelt er håpløst..
Noen spot on ideer her inne...?
Tusen takk!!![]()
Har du sett på Tag Heuer Monaco? Koster kanskje over 20 da. Hvis du ikke ser på den uten kronograf. Men hva er en racingklokke uten kronograf
![]()
Eller Tudor Heritage Chrono? Er kanskje over budsjett den og, hvis du ikke ser på bruktmarkedet.
![]()
Edit: Ifølge urverket.no koster Monaco 36k og Heritage Chrono 34k. Uups.
Har du sett på Tag Heuer Monaco? Koster kanskje over 20 da. Hvis du ikke ser på den uten kronograf. Men hva er en racingklokke uten kronograf
![]()
Eller Tudor Heritage Chrono? Er kanskje over budsjett den og, hvis du ikke ser på bruktmarkedet.
![]()
Edit: Ifølge urverket.no koster Monaco 36k og Heritage Chrono 34k. Uups.
Oris Williams F1? Brukt Chopard MM eller (TAG) Heuer Monaco? Autodromo Stradale? Certina WRC?
Chronograf brde det definitivt være...!! Men har litt med pris å gjøre. Likte den Formula 1 med GMT.. Anvendelig...Jo, den ligger litt over budsjett, men er absolutt innenfor!!!
Sjekkes ut! Chopard lurer jeg på går litt over buudsjett, en TAG burde fønke.. Monacoen ble for dyr. Autodomo fant jeg ikke pris på. Cerina WRC er absolutt ok!!
Tusn takk!!
Sjekkes ut! Chopard lurer jeg på går litt over buudsjett, en TAG burde fønke.. Monacoen ble for dyr. Autodomo fant jeg ikke pris på. Cerina WRC er absolutt ok!!
Tusn takk!!