Klokkecafé – løst og fast om klokker

Jeg har verdens beste samboer som har lyst til å bestille et klokkeblad abonnement til meg :D
Hun har vært inne på bladkongen.no og tittet litt, og funnet Watch Time.
Er dette et bra blad, finnes det noen bedre, på hvilken måte er de bedre etc?

WatchTime er veldig bra, gode lange artikler med flotte bilder. Min erfaring med bladkongen.no er derimot ikke så veldig bra. Bestill heller WatchTime direkte fra dem, betal på forskudd og smør deg inn med tålmodighet, kan ta ganske lang tid før det første bladet kommer.

• Liker
Reaksjoner: Teddy91
WatchTime er veldig bra, gode lange artikler med flotte bilder. Min erfaring med bladkongen.no er derimot ikke så veldig bra. Bestill heller WatchTime direkte fra dem, betal på forskudd og smør deg inn med tålmodighet, kan ta ganske lang tid før det første bladet kommer.
Tusen takk for svar, da ber jeg hun om å bestille direkte fra WatchTime.
Er det kun 6 blad pr år?

Ja, det tror jeg stemmer. Hadde jeg vært deg hadde jeg spyttet inn mellomlegget for å få to år. Koster ikke så mye mer og da slipper du en ny venteperiode om et år.

• Liker
Reaksjoner: Utinaturen og Teddy91
God morgen!
Er nå ferdig med bachelor, og i den anledning føler jeg det er på tide med et nytt ur!

Har hatt en lengre pause fra sonen (rent økonomiske grunner!) og ser at markedet har vært i endring.
Hva ligger en PO 2500 på for tiden? Har andre ur hatt samme ekstreme vekst jeg ser submarinere ha?

Kommer vel litt an på modellen,men rundt 20k er vel realistisk. Kanskje litt mindre enn dette også hvis du har litt tålmodighet.

De fleste klokker har hatt litt prisvekst de siste 12 mnd pga svak krone. Annet enn det så har Omega kjørt en veldig agressiv prisoppgang. Speedmaster f. Eks har gått opp nesten 10k

• Liker
Reaksjoner: fettstykket
Gratulerer @Medici!
Det er mye spennende på markedet om dagen. Jo, både Rolex og Omega skulle jeg kjøpt mer av før... En fin PO, uten chromograph bør du kunne få for 20. Da nyere modell og boks og papir. Eldre modeller har jeg sett ned mot 15.

God jakt. Det er aldri for sent å feire!

8

Tipper han får det av en eller annen tulling. (Sorth for min definisjon)

Forøvrig er "første mann til mølla" et uttrykk jeg av en eller annen grunn har sluttet å bruke! Det er en annen sin årsak!

8