Om du holder deg på samme atomur burde det bli lite avvik eller omtrent samme mengde.Jeg har en timegrapher som jeg bruker.
Stilig med siden du linker til. Men jeg vil tro at forsinkelser på internettforbindelsen vil kunne forkludre nøyaktigheten?![]()
Men ja, jeg har observert 1 sekund avvik mellom det franske og det tyske atomuret og det skylder nok forbindelsene.