Klokkecafé – løst og fast om klokker

Tok av lenken på 36mm, og det er sjelden jeg opplever så tighte tilpasninger mellom urkasse lenke og endeledd. Anyway, med lærreim ble denne 36mm mindre på hånden med en lærreim jeg har hatt liggende ubrukt i noen år. Grønn lærreim har liksom aldri vært noe jeg har tenkt så mye på, før i dag.

_1270567-jpg.2647223

Tok av lenken på 36mm, og det er sjelden jeg opplever så tighte tilpasninger mellom urkasse lenke og endeledd. Anyway, med lærreim ble denne 36mm mindre på hånden med en lærreim jeg har hatt liggende ubrukt i noen år. Grønn lærreim har liksom aldri vært noe jeg har tenkt så mye på, før i dag.

_1270567-jpg.2647223

Flott klokke. Har du kjøpt denne direkte fra Traska? Slik jeg har forstått det ble ikke disse annonser via nyhetsbrev slik som Traska vanligvis gjør det ved lanseringer. Derfor er denne også relativt sjelden.

Flott klokke. Har du kjøpt denne direkte fra Traska? Slik jeg har forstått det ble ikke disse annonser via nyhetsbrev slik som Traska vanligvis gjør det ved lanseringer. Derfor er denne også relativt sjelden.
Takk. Det ble laget 10 versjoner i 34mm, 36mm og 38mm med Onyx, Malakitt og Lapis Lazuli. Altså til sammen 90 eksemplarer fordelt på disse variablene. De ble alle utsolgt på 1-2 dager. Enkelte mottok de facto informasjon om lanseringen via nyetsbrev, mens andre ikke mottok noe nyhetsbrev om dette. Det synes derfor å ha vært en differensiering i distribusjonen.

• Liker
Reaksjoner: Sciarra
Takk for oppklaring rundt dette. Traska er et merke jeg vil anbefale å undersøke for de som vil ha det enkelt, men med kvalitet. Gjennomførte detaljer på kasse, skive og lenke på disse. Den eneste grunnen til at jeg ikke lengre har min er at de kjører Tudor-løsningen med en "gap" mellom kronen og kassen. Klarer ikke å venne meg til det. Får hele tiden inntrykk av at krona ikke er skrudd helt inn.

…det er visst størrelsen det kommer an på:
Selvfølgelig. Kan man gå med 45mm og større er man hung like a horse, 36mm og nedover...aiai 😬 er ikke det åpenbart?🤓