Klokkecafé – løst og fast om klokker

Er det også 65 minutter pr time i Vadsø?

1713354567891.png

• Haha
Reaksjoner: Grendel
Hørt podcasten deres om W&W denne uka. Gørrkjedelig, virker som showet handler med om personlighetene til hostene enn om klokker. De mente også i en episode at hodinkees klokker var en stor suksess og at alle andre hermer etter de.

Sliter egentlig med å finne bra innhold bortsett fra Tidssonen pod og King Mosso.
Var til og med en eller annen kanal som mente at Rolex var best in show på W&W i år!
Sjekk ut Scottish watches

• Liker
Reaksjoner: Johnsigans
Schumacher's one-of-a-kind F.P. Journe Vagabondage 1 is expected to generate the highest sale with an estimate of between £1.4m and £2.7m placed on it.

A customized Audemars Piguet Royal Oak watch is also being placed on the auction card and could be sold for up to £340,000.

17135917322427248747064233640620.jpg
17135922445822572724713666614780.jpg17135918508482535659521369442080.jpgFive limited edition FP Journe watches from 2004 will complete the eight-piece collection.

Schumacher's one-of-a-kind F.P. Journe Vagabondage 1 is expected to generate the highest sale with an estimate of between £1.4m and £2.7m placed on it.

A customized Audemars Piguet Royal Oak watch is also being placed on the auction card and could be sold for up to £340,000.

Vis vedlegg 366979Vis vedlegg 366981Vis vedlegg 366980Five limited edition FP Journe watches from 2004 will complete the eight-piece collection.
Rart hvordan tidene har forandret seg. Jeg kan aldri se for meg at F.P.Journe ville funnet på noe så tacky i dag. Mens AP har jo valgt en stikk motsatt vei og lager mikkemusklokker til Mayor og Sheeran til fantasipriser. Jeg vet hva jeg ville valgt om jeg kunne velge mellom en F.P og AP i dag ihvertfall.

"The one trick pony" har mistet all relevans bortsett fra rapstars og youtubere som fortsatt dyrker hypen. M2C

• Liker
Reaksjoner: gullet og Grendel
Rart hvordan tidene har forandret seg. Jeg kan aldri se for meg at F.P.Journe ville funnet på noe så tacky i dag. Mens AP har jo valgt en stikk motsatt vei og lager mikkemusklokker til Mayor og Sheeran til fantasipriser. Jeg vet hva jeg ville valgt om jeg kunne velge mellom en F.P og AP i dag ihvertfall.

"The one trick pony" har mistet all relevans bortsett fra rapstars og youtubere som fortsatt dyrker hypen. M2C
IMG_2339.png

Det kan ligge mange beveggrunner bak et produkt. Jeg lever svært godt med at FPJ lanserer et ur som dette. Det blir faktisk ekstra spesielt når en vet hva som ligger bak denne eksplosjonen av liv og lyst.

Vis vedlegg 366983
Det kan ligge mange beveggrunner bak et produkt. Jeg lever svært godt med at FPJ lanserer et ur som dette. Det blir faktisk ekstra spesielt når en vet hva som ligger bak denne eksplosjonen av liv og lyst.
Kulere den der enn F1-hjelmer på skiva. Bling er jeg jo glad i :)
Tag Heuer kan lage Mariokart klokker også kan de store gutta lage det de kan best.

• Elsker
Reaksjoner: Chronodiver