- Medlem
- 6. des. 2013
www.tidssonen.no
Jeg stopper aldri et urverk for å holde fjæren stramt og "oppladet".Hvordan oppbevare en automatic? Lar en den bare ligge til den stopper? Drar en ut krona så låser en jo energien?sikkert ikke bra?
Hva med når en skal ta den ibruk igjen?ser enkelte urverk ikke liker å bli trekkt opp for ofte.Trekke den forsiktig et par runder?
Nettop bestilt klokke med SW200-1
Takk for det.Eller kan vel takke black weekGratulerer med ny klokke! @Raniets
Hvorfor har han Pompel og Pilt-frakk på seg, er det jeg lurer på...Det er når man ser svarene i denne videoen man skjønner hvorfor ny ledelse ikke alltid er til det beste.
Artig det siste spørmålet og kroppsspråket assosiert med svaret. Det forklarer mye av den fuck-up GS har laget de siste månedene innen det nordiske markedet og antall butikker i Norden. Ny ledelse med fortid fra Omega og Swatch. Det må jo bare gå galt...
GS Europe er på seriøse ville veier - men hva vet jeg som kun er en kunde uten tørkle i halsen eller sogar i venstre lomme i dressjakken. Heck, jeg spiser ikke en gang froskelår.
Om man liker GS eller ikke, må man jo bli litt irritert på arrogansen som utvises overfor kundene og antall utsalgssteder.
...fordi alle pakkene skal bort og Gorgon får mye å gjøre. Fyren styrer på som dama på denne videoen:Hvorfor har han Pompel og Pilt-frakk på seg, er det jeg lurer på...
Søk opp modellen på chrono24 og se hva den går for der.Hva kan en forvente i verditap?
Har en Tissot connect som er 6uker gammel som jeg skal selge