Klokkecafé – løst og fast om klokker

Noen som har erfaring med litt forskjellig av *mellomklasse" natoremmer?
Tenker at jeg ikke kjøper omega, men kan godt ha noe som er en klasse over cheapest nato straps.

Har tittet på Bulang & sons, crown & buckle og adpt fra worn&wound.
Det er litt vanskelig å se på internettet hva som er bra saker, utover at de alle skriver selv at det er bra saker.
Med Bulang & sons får man jo BS på spennen, og det er jo et pluss, men ut over klarer jeg ikke å se hva som evt er kvalitetsforskjellene.

Er det noen som har erfaring med flere av dem og lyst til å dele?
Har ikke erfaring med nevnte merker, men har bare hørt bra. Har dog en del natos fra watchobsession og kan absolutt anbefale de!

• Liker
Reaksjoner: Bøygen
HYT_RP_Melographie-HD.jpg

En av de aller kuleste klokkemerkene er tilbake!

Nå får vel dagens utdannelse på Kongsberg regelrett stryk fra svært mange kompetente personer i urmakermiljøet.. Så søk deg ut av landet isåfall. Blikke billigere, men ;)

Nå får vel dagens utdannelse på Kongsberg regelrett stryk fra svært mange kompetente personer i urmakermiljøet.. Så søk deg ut av landet isåfall. Blikke billigere, men ;)

Spørs om ikkje fleire år på klokkeriet og TS reknes som tilstrekkelig realkompetanse til å kunne smykke seg med slike titler også ;)

• Liker
Reaksjoner: Jørgen
Urverk levert fra Vaucher Fleurier og Frédéric Piguet i denne prisklassen er uhørt.
VC, Lange og Patek blir jo nå i en egen liga, plassert godt over AP i mine øyne.