@Rabagast Er det en riktig tolkning av svaret ditt at det fungerer helt greit hvis man skyver klokken litt opp fra hånden?
Ja, riper på spennen kommer og det regner jeg med. Er nesten like bekymret for maskinen, og ubehaget med metall mot metall mens jeg skriver.
Kanskje jeg overproblematiserer og at det ikke er noen stor greie. Det ville jo være det beste![]()
Har et strategisk plassert klistremerke på min pc, mest pga at skrapingen plager meg når jeg jobber. Om det blir merker på maskinen bryr jeg meg ikke om og låsen får juling andre steder også.Noen som har erfaring med bruk av klokke (med lenke) og macbook pro?
Ser ut som om det kan bli en kjip konflikt som fører til mye riper både på maskinen og lenken/spennen...
HaHa, så einig, MEN eg har sett det... Prøvde google, fant ingen bilder, men veit eg har sett det før ein plass... Klokkeriet? Usikker kor....Tror kanskje man blir sosialt død på kontoret om man teiper fast en microfiber klut på laptopen fordi man er redd for riper på klokke spenna???
Haha, dette er vel seriøst ikke noe problem!?!![]()
HaHa, så einig, MEN eg har sett det... Prøvde google, fant ingen bilder, men veit eg har sett det før ein plass... Klokkeriet? Usikker kor....
Mener bestemt jeg har sett @gulenissen legge ut bilde av sin Mac, med mikrofiberklut på venstre side av påtrykksplaten.
store.gouppercase.com