Klokkecafé – løst og fast om klokker

Litt søkt "miljøprofil". Det kommer til å skape blest i "miljøkretser", men det er vel ikke de som vil betale mye ekstra for å få en klokke som er "montert lokalt"? Så spørs det også om "miljøaspektet" blir bedre av å frakte deler og å veve stoff til remmene.... (Selvfølgelig må vel det også bli lokalt). De kan nok spare en del på å ikke levere med x antall bokser og ytterbokser etc. Jeg liker det, men det er mange som putter disse i nærmeste søppelkasse.

Så gjenstår det å se hva "de politisk korrekte kjøpere" mener.

8

Hva skal man kjøpe når man er dr*ttlei alle klokker men "må" seg noe nytt? :( Må ha minimum WR100m og lenke. Budsjett 50k.

Nye OP39 med svart skive?

Rolex-Oyster-Perpetual-39-114300-watch-21.jpg

Skjønner. Hmm, hva med en Chronoris på lenke? 100m vanntetthet, litt frisk oransje farge i skiven og ca. 30k igjen i lommeboken til ferien. :)

ORIS_CHRONORIS_WRIST_1.jpg

Eller kanskje vente på Tudor Fifty-Eight?

Godt forslag! Den der studerte jeg da den ble lansert. Skal sjekke ut på nytt!

Ja, BB58 er pen, men blir kanskje lenge å vente på? Mulig også ventelister? Kan det være mulig? Håper for guds skyld ikke..

Ja, BB58 er pen, men blir kanskje lenge å vente på? Mulig også ventelister? Kan det være mulig? Håper for guds skyld ikke..
Du må nok pent søke om å få stå på venteliste. Tror ikke kravene er helt urimelige. Jeg ble forespeilet nærmere informasjon på sensommeren. AD får sikkert fem BB58 for hver Rolex sportsmodell i stål.