Klokkecafé – løst og fast om klokker

Sånt tenkte jeg også, men med all respekt: nyter ikke.

Det er en grunn til at de som brukes mest, brukes mest. Darwins teori gjelder også innen armbåndsur.

Det er riktig det... Og jeg har tenkt at outsiderne skulle selges... Men; Kors og Hvitløk! Jeg liker de så godt at det vil jeg ikke klare. I alle fall de fleste av dem. Egentlig kunne de nok gitt noen kroner i kassen for investering i andre, men alle har en eller annen historie.

Nå i dagene før jul har jeg varmet opp JuleKlokken (Tissot PR518) og det var da jeg fikk ideen. Dette var egentlig en god klokke, selv om det nå er godt med Stålfisken på håndleddet.

Nå har jeg statistikken fra 2016.... Det kan bli artig å se om det virkelig vil gå... Til tross for Darwin sine meninger....

8
 
Greit det er mye press på BI, men å kjøpe seg en falsk Hublot og legge ut på sosiale medier gjentatte ganger for å briefe, off nei. "Aker Brygge" og Hublot, yeah right.

image.png

Ser ut som om han har slettet bildet nå. Morsomt.
 
Jeg har alltid trodd Rolex var for klyser, men etter å ha sett screenshots fra Facebook av kommentarer skrevet av en ALS-eier må jeg bare endre min oppfatning av ALS og ALS-eiere. Ufyselige folk.

Vet ikke hvem som har skrevet dette, men enten er det ironi eller så er det en dust av rang.

Aner ikke hvem som har skrevet dette, håper det er ironi.

36073E5E-0165-42BE-9614-1B0C2E19DC58_zpss4em9u1u.jpeg
 
Redigert av en moderator:
Jeg har alltid trodd Rolex var for klyser, men etter å ha sett screenshots fra Facebook av kommentarer skrevet av en ALS-eier må jeg bare endre min oppfatning av ALS og ALS-eiere. Ufyselige folk.

Vet ikke hvem som har skrevet dette, men enten er det ironi eller så er det en dust av rang.

Aner ikke hvem som har skrevet dette, håper det er ironi.

36073E5E-0165-42BE-9614-1B0C2E19DC58_zpss4em9u1u.jpeg
Er det fra Klokkeriet? Det var en sånn passe kvalm kommentar ja ... Håper det var noe kontekst der som ikke kom med her, og dermed ment som en spøk (om enn dårlig) Spydde litt i munnen nå
 
Jeg har alltid trodd Rolex var for klyser, men etter å ha sett screenshots fra Facebook av kommentarer skrevet av en ALS-eier må jeg bare endre min oppfatning av ALS og ALS-eiere. Ufyselige folk.

Vet ikke hvem som har skrevet dette, men enten er det ironi eller så er det en dust av rang.

Aner ikke hvem som har skrevet dette, håper det er ironi.

36073E5E-0165-42BE-9614-1B0C2E19DC58_zpss4em9u1u.jpeg
Så den og satte i halsen. Var vel 7-8 stk Rolex til samlet 7-800K?
 
Jeg har alltid trodd Rolex var for klyser, men etter å ha sett screenshots fra Facebook av kommentarer skrevet av en ALS-eier må jeg bare endre min oppfatning av ALS og ALS-eiere. Ufyselige folk.

Vet ikke hvem som har skrevet dette, men enten er det ironi eller så er det en dust av rang.

Aner ikke hvem som har skrevet dette, håper det er ironi.

36073E5E-0165-42BE-9614-1B0C2E19DC58_zpss4em9u1u.jpeg

Ja, det er klart det er sånn alle Lange-eiere er. For noen duster.

Eller driver du bare å troller om dagen?
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Sikkert veldig mange hyggelige ALS-samlere, men jeg vet kun om to stykker (gitt at det ikke er samme person) og de er enten dømt for klokkesmugling eller kommer med ufyselige "klokka mi er dyrere enn din"-kommentarer.

Innlegget mitt må naturligvis tas med en klype salt, ikke meningen å trolle. (Selvom jeg til tider kan se underholdningsverdien av dette også)
 
Enig i at å være man skal være forsiktig med å være kategorisk og stigmatiserende, men du forsvarer vel ikke en sånn kommentar på generelt grunnlag @Jon Henrik ?

Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva en eller annen random sier på Facebook, i en eller annen gruppe, i ett eller annet kommentarfelt, tilsiktet klysete eller bare klønete.

Bruker heller den energien jeg sparer på å ikke gruble over dette, til å heller klø meg i hodet av at noen hisser seg opp over dennne kommentaren på en annen plattform, reposter den her, samt kommer med spydige påstander om alle eiere av merke XYZ, på bakgrunn av én observasjon...
 
Folk er så hårsåre :D

Har stort sett gått gjennom hele livet og ikke brydd meg om hva folk synes, og det går helt greit :)

Forutsetningen er at man selvfølgelig skal oppføre seg - men jeg driter i hva folk mener om klokkene mine, bilen jeg kjører osv.

Og hadde jeg kommet med en slik kommentar som nevnt over måtte jeg tålt å få dritt tilbake, så enkelt er det.
 
Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva en eller annen random sier på Facebook, i en eller annen gruppe, i ett eller annet kommentarfelt, tilsiktet klysete eller bare klønete.

Bruker heller den energien jeg sparer på å ikke gruble over dette, til å heller klø meg i hodet av at noen hisser seg opp over dennne kommentaren på en annen plattform, reposter den her, samt kommer med spydige påstander om alle eiere av merke XYZ, på bakgrunn av én observasjon...

Hehe, da så