Avsluttet Klokkeboks fra Tidssonen

Medlem
31. mai 2015
Innlegg
1.063
Sted
Østlandet
Auksjonerer bort et stykk ubrukt og pent eksemplar av tidssonens klokkeboks med tre oppbevaringsrom med puter (om noen mot formodning skulle ha behov for det, for meg er det en fin størrelse på en samling, men så er jeg ikke veldig glad i å rotere heller)

https://shop.tidssonen.no/products/boks-for-3-ur

Boksen blir ikke brukt fordi putene rett og slett er for svære for mine egenjusterte lenker. (Liker at de sitter tight på armen, men var ikke sjangs for å få smekket igjen spenna på puta, så har vel tynne armer da, eller så er putene overdimensjonerte. Hva med litt fleksibilitet a la rolex sine puter? Jeg bare spør.

Boksen er altså ubrukt og i fortreffelig stand bortsett fra et lite rift i sømmen (eller limet) på baksiden av den ene puta, som et resultat av anstrengelsene beskrevet ovenfor.

Den auksjoneres bort uten minstepris, og utover det står budgiver fritt til å by hvor mye eller lite han vil. Avholdes og avsluttes ellers i henhold til tidssonens auksjonsregler (som jeg skal dobbeltsjekke etter at jeg har lagt ut annonsen, pga multitasking på iPhone)

Et lite fraktgebyr må tillegges, om ikke budgiver mot formodning skulle befinne seg i eller svært nær xxxxxxxxxxxx (noe jeg av tidligere kjøp/salg-erfaring he inne regner for lite sannsynlig)

Boksen kommer komplett med den svært så populære ytterboksen (ingen tag) og blir pakket etter alle kunstens regler. Nedenfor følger noen bilder (studer nøye).

Lykkelig budgivning!

5FFEFEA3-06C2-480C-9F53-A0D0676903BE.jpeg
CE3EFA93-04C3-4380-907C-C5AEB294E4E5.jpeg
06DB126A-BB70-4BFE-ABC6-8F0A3800CD94.jpeg
 
Redigert: