Kjempebra tips for å fjerne riper på børstet stål !

Kan prove noe som heter Autosol, finnes hos jernia tror jeg. Har brukt den tidligere på swirls og merker etter deskdiving med hel. Ikke like god som cape cod, men kan brukes i nød.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jeppa85
Ein del optikarar, inkludert oss, har poleringsmaskiner og ultralyd bad.
Me brukar dei til reingjering og for å få fram finsishen på infatningar.

Eg kjører rett som det er over mine polerte lenker me den me har, og det funkar utmerka.
Du får bli venn med ein (klokkeintressert)-optikar, så kan du låne maskina hans.. @Jeppa85 ;)

Ellers kan eg gå god for svampe-trikset mtp børsta overflater.. Er ein litt petimeter, så får ein knallgode resultat med det!
Morro er det og å sitte og puttla med slekt!
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Ein del optikarar, inkludert oss, har poleringsmaskiner og ultralyd bad.
Me brukar dei til reingjering og for å få fram finsishen på infatningar.

Eg kjører rett som det er over mine polerte lenker me den me har, og det funkar utmerka.
Du får bli venn med ein (klokkeintressert)-optikar, så kan du låne maskina hans.. @Jeppa85 ;)

Ellers kan eg gå god for svampe-trikset mtp børsta overflater.. Er ein litt petimeter, så får ein knallgode resultat med det!
Morro er det og å sitte og puttla med slekt!


Jag har en god venn som er urmaker faktiskt, men dessvärre har han haft oturen att få vattenläckage i butiken så han måste hålla stängt i 4-6 uker=(
Men jag har fått tag på Capecod nu så det ska säkert gå bra hoppas jag=)
 
Var innom en urmaker i dag, og fikk et genialt tips til hva jeg skulle bruke for å fjerne riper i børstet stål.
Bruk en skure svamp (sånn til kjøkken og bad), bruk den grove delen av svampen, og den skal være tørr!

Vips så var alle ripene på mine stål Rolex lenker borte! HERLIG ! Og utrolig billig, en 10 pk på Kiwi koster 7,90!

PS. bruk dette kun til børstet overflate, og capecod til polerte flater.

Regards :)
AW

Fantastisk tips! Takker :) Og det virker
 
  • Liker
Reaksjoner: A.Warhol