Kjøpehjelp - Speedmaster

oj.. nå kupper vi visst tråden igjen :eek: Men litt historie kan jo påvirke trådstarters valg ;)

Ja, Seamaster går jo langt tilbake. Trodde SM300 kom i 57, men du har nok rett. Jeg regner med de kanskje gjorde noe med den i 57, slik at den ble relansert sammen med de to andre i 57? Det vet sikkert noen andre mer om. Kanskje vi må opprette en egen vintage SM/SM300/RM-tråd. Hadde ikke vært meg imot.

Laster opp bilder av verkene.

1861:

11f73767.png

1863:

2a27a8e2.png

Veldig flott klokke uansett hvilken av de to variantene du velger:) Kjør på å kjøp begge, så selger du den du liker minst;) Vanskelig valg, men tror jeg hadde gått for den med hesalite glass!

Her ba jeg om hjelp og sitter igjen totalt forvirret! ;););)

Fra spøk til alvor, mange gode poeng har kommet frem og jeg er usikker. BA er utelukket i denne omgang.

Men er disse klokkene "lagervare" hos de fleste AD´ene eller er det bestillingsvare? Kan godt ta en Oslotur om det behøves. Skulle gjerne sett begge to samtidig, ellers er jeg redd for at jeg velger den første som er tilgjengelig.

Noen som vet listepriser i Norge? Sjekket på urverket.no (for referanse) og de oppgir:

3573: Veil.pris 36.900,- og sin pris 30.075,-.
3570: Veil.pris 29.700,- og sin pris 24.275,-

Er heller ingen "pruter" og skulle gjerne fått tips om "prutningsrom" eller hva man evt. kan forvente av rabatt. Gjerne på PM om du ikke vil utlevere din AD her inne.

Igjen tusen takk.

For en liten stund siden var jeg innom Urmaker Christensen på Paleet og de hadde vel begge variantene inne. Samt en del annet Omega-snacks :)